“Lunsjbesøk”
Anmeldelse av Olivia Solsiden

Olivia Solsiden
Vurdert som nr. 16 av 288 Restauranter i Trondheim
Anmeldt 16. juli 2020 via mobile enheter

Spiste lunsj. God mat, trivelig betjening og rolige omgivelser. Supert med oppvarmet innglasset «uteservering»

1  Takk, P1847DSandersb

Anmeldt 15. juli 2020 via mobile enheter

Her var alt riktig. Vi hadde ikke bestilt bord, men fikk allikevel plass etter 10 min. venting på en kjempetravel kveld. Hyggelig personale, rask bestilling og servering gjorde dette til den ultimate restaurant opplevelsen. For ikke å glemme at maten smakte glimrende.

Takk, Mads-Yngvar F
Anmeldt 9. juli 2020 via mobile enheter

Gledet oss til å spise her, men de var for det første tomme for det ene og det andre, og den maten vi bestilte var intet mindre enn lunken, og biffen var seig. Nydelig vin, men servitørene kom ikke og spurte om vi ville ha påfyll, vi måtte ta kontakt selv. De spurte ikke hvordan maten var, før den var spist opp, og da vi nevnte den var lunken, fikk vi bare beskjed om at det var for sent. Ikke noe avslag i pris eller noe sånn. Maten var dog god på smak, og lokalet var veldig fint, men vi kommer nok ikke tilbake igjen.

1  Takk, 434marthek
amalievaldes, Guest relations manager på Olivia Solsiden, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. juli 2020

Hei Marthe, Beklager så mye, dette er ikke den opplevelsen vi ønsker at våre gjester sitter igjen med. Vi hadde satt stor pris på om du kunne tatt kontakt med daglig leder på restauranten, Una, på una@olivia.no, slik at hun kan komme i direkte kontakt med deg. Tusen takk for tilbakemelding!

Anmeldt 1. juli 2020 via mobile enheter

På en knallvarm dag var dette eneste plassen det var mulig å oppdrive bord. Hyggelig og rask service i starten, så dabbet det litt av. Tok tid å få vann f.eks. Maten kom veldig raskt. 3 pasta og en pizza. Godt, men ikke noe mer enn forventet.

Dato for besøk: juni 2020
Takk, Millyen1
Anmeldt 1. juli 2020 via mobile enheter

Jeg og «frøknå» stakk innom her en dag i juni etter å ha blitt anbefalt restauranten av noen vi kjenner.

Vi ble tatt godt i mot og fikk bord der vi ønsket. Vi ble kjapt enige om hva vi ville ha og fikk maten iløpet av kort tid. Maten smakte veldig godt, jeg var spesielt fornøyd med min pizza, Alla Diavola.

Veldig koselig lokale, god mat, hyggelig betjening. Vi kommer gjerne igjen her neste gang vi er i Trondheim!

Dato for besøk: juni 2020
Takk, Amarant85

Reisende som så på Olivia Solsiden, så også på

Har du vært i Olivia Solsiden? Del dine erfaringer!