“Helt ok mat”
Anmeldelse av Olivia Solsiden

Olivia Solsiden
Vurdert som nr. 16 av 284 Restauranter i Trondheim
Anmeldt 5. august 2020

En helt ok resturant. Ikke en spesielt fin atmosfære i restauranten, maten var bare helt ok. Vi ble egentlig skuffet over maten da vi har hørt mye positivt på forhånd. Ligger helt klart bak naboen Una.

Dato for besøk: august 2020
Takk, SunnmorskMatturist
Voyage67320224115, Annat på Olivia Solsiden, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. august 2020

Hej! Om det är något speciellt du tänker på som vi kan göra bättre nästa gång så skicka gärna din feedback till Una@olivia.no så att hon kan ta det vidare i restaurangen! Vi sätter stort pris på all ris och ros och strävar såklart alltid efter att bli bättre! Tack för din feedback!

Anmeldt 1. august 2020 via mobile enheter

Ok mat, men minst 2 hakk bak naboen Una pizzeria. Den har en fin beliggenhet og atmosfære. Men har hatt bedre opplevelser i Oslo og Bergen.

Dato for besøk: august 2020
Takk, dratsva

Hej Dratsva! Tack för din feedback, det sätter vi verkligen pris på! Om det är något speciellt du tänker på som vi kan göra bättre nästa gång så skicka gärna din feedback till Una@olivia.no så att hon kan ta det vidare i restaurangen!

Anmeldt 29. juli 2020

En av de få norske restaurantene jeg har besøkt som serverer skikkelig italiensk mat. Og jeg har besøkt mange, men blir ofte skuffet. Denne plassen har en kvalitet på maten som minner litt om det vi forrige sommer opplevde i "Citta Alta" i Bergamo. Dit kan vi dessverre ikke reise dette året, av lett forståelige årsaker. Fikk ikke prøvd vinkartet, men fant ikke den Multepulciano D'Abrusso som avdøde Benito alltid satte foran meg når jeg besøkte ham, eller den lokale Barbera D'Asti som vi kjøpte i en kirke (!!) i en landsby i nærheten i fjor sommer.

Takk, Holmestrand_yvind_K
Anmeldt 16. juli 2020 via mobile enheter

Spiste lunsj. God mat, trivelig betjening og rolige omgivelser. Supert med oppvarmet innglasset «uteservering»

1  Takk, P1847DSandersb
Anmeldt 15. juli 2020 via mobile enheter

Her var alt riktig. Vi hadde ikke bestilt bord, men fikk allikevel plass etter 10 min. venting på en kjempetravel kveld. Hyggelig personale, rask bestilling og servering gjorde dette til den ultimate restaurant opplevelsen. For ikke å glemme at maten smakte glimrende.

Takk, Mads-Yngvar F

Reisende som så på Olivia Solsiden, så også på

Har du vært i Olivia Solsiden? Del dine erfaringer!