“God mat, dårlig servise”
Anmeldelse av Olivia Solsiden

Olivia Solsiden
Vurdert som nr. 16 av 296 Restauranter i Trondheim
Anmeldt 14. juli 2021 via mobile enheter

God mat når den endelig kom. Hadde fem forskjellige servitører, ingen kontinuitet eller kommunikasjon mellom servitørene. Ingen oppfølging av bordet vårt. Ventet 1,5 t på hovedretten, fikk dessert som plaster på såret, men de glemte å ta opp bestilling på dessert. Da vi etterlyste også denne kom den fort. God dessert. Servitørene var hyggelige selvom alt virket dårlig organisert, og logistikken ikke fungerte.

Takk, Cruiser49796364510
Emilia, Guest Relations på Olivia Solsiden, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. juli 2021

Hei, vi beklager så utrolig mye for denne dårlige opplevelsen du har hatt hos oss. Slik skal det selvfølgelig ikke være. Vi vil veldig gjerne gjøre opp for oss, og hadde satt pris på om du kunne tatt kontakt med Una som er daglig leder på restauranten på: una@olivia.no.
Takk for tilbakemelding!

Anmeldt 14. juli 2021

Meget god forrett, god pizza og pasta. Dessverre flere feil ved bestillingen. Service gjennomsnittlig.

Takk, viksve
Emilia, Annat på Olivia Solsiden, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. juli 2021

Beklagar verkligen rotet med beställningen men tackar för den fina feedbacken på maten, varmt välkommen åter!

Anmeldt 8. juli 2021 via mobile enheter

Veldig fin beliggende og hyggelig betjening. Dessverre så preges stedet av alt for stort arbeidspress på de ansatte. Noe som gjenspeiler seg på servicen. Alt for lenge å vente på maten og annet vi og bestilte

Takk, akdnormann

Tusen tack för konstruktiv feedback, det hjälper oss att bli bättre och vi tar det självklart med oss!

Anmeldt 3. juli 2021 via mobile enheter

Fikk bord inne på godværsdag hvor «alle» var ute. Pizza med vin og øl passet godt på den varmeste dagen så langt i sommer. Trivelig betjening med god kunnskap om maten kunne anbefale vin og øl som passet. Pizzaen var smakfull og perfekt stekt!
Anbefales!

1  Takk, VidarS_13
Emilia, Annat på Olivia Solsiden, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. juli 2021

Tusen tack för din fina tilbakemelding Vidar, otroligt kul att läsa! Varmt välkommen åter!

Anmeldt 26. juni 2021

Var med en venninnegjeng på olivia for å spise. Maten var utrolig god og prisene er meget innafor. Takk for en super service Thea, you rock!!

anbefales på det sterkeste.

Takk, laarsenn

Tusen hjärtligt tack för din otroligt fina tilbakemelding! Hjärtligt välkommen åter! :-)

Reisende som så på Olivia Solsiden, så også på

Har du vært i Olivia Solsiden? Del dine erfaringer!