“Fint sted til en lett lunch”
Anmeldelse av Olivia Solsiden

Olivia Solsiden
Vurdert som nr. 18 av 295 Restauranter i Trondheim
Anmeldt 10. august 2021

Solsiden levde opp til sitt navn da vi ankom. Vi fikk plass ute og bestilte øl med en gang . vi var tørste etter noen mil på landevegen. Vi måtte purre på ølen 3 ganger før den kom. Maten vi fikk var lett og god og vi delte noen forretter, da vi ikke var så sultne.

1  Takk, Victor R
Moawennhall, Owner på Olivia Solsiden, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. august 2021

Tack Victor för kostruktiv feedback, dere gör oss bättre! Varmt välkomna tillbaka till oss på Olivia :)

2024 av 471 anmeldelser

Anmeldt 3. august 2021 via mobile enheter

Pasta på Olivia Solsiden idag. Først litt polenta med aioli til forrett og så pasta. Jeg valgte putanesca som jeg normalt liker veldig godt. Det tok tid å få maten og da den kom var den ikke akkurat rykende varm. Linguine med tomat, kapers og sitron….. Servert i en eneste røre. Vanskelig å skille råvarene fra hverandre. Litt konsistens og smak som ketchup. Ble skuffet. Det burde være litt revet parmesan på bordet sammen med flaksalt og pepperkvern. Ikke noe av dette ble satt fram før vi ba om salt og pepper. Jeg syns italiensk pasta skal være sånn at man kan se de ulike råvarene og de skal være varsomt tilberedt eller nesten ikke tilberedt i det hele tatt. Her var chilli og tomater opphakket og litt grøtete. Kapers hadde null tekstur. Den andre i selskapet spiste penne med kylling. Sorry to say; det var likedan der. Så min opplevelse av Olivia Dolsiden ble litt blandet. Beklageligvis.

1  Takk, Anettens
Emilia, Guest Relations på Olivia Solsiden, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. august 2021

Tusen tack för bitvis fin och väldigt konstruktiv feedback, det tar vi med oss! :-)

Anmeldt 20. juli 2021

Var i byen for en natt og hadde tenkt til kose meg veldig med middag, vin og dessert. Men følte at jeg ble ignorert. Var to- tre servitører som serverte alle bordene rundt meg, men virket som at de med vilje ignorerte meg fordi jeg satt alene.

Var en som var oppmerksom i starten som så at jeg hadde sittet en stund uten å bestille drikke og mat.
Resten av tiden så var det ingen som så på meg. Så etter å ha sittet en halvtime etter at jeg tydelig var ferdig med maten uten noen som kom for å høre om det var noe mer jeg ville ha, så bestemte jeg meg for å ta resten av kvelden ett annet sted.

Takk, Ingridturist96
Emilia, Guest Relations på Olivia Solsiden, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. juli 2021

Hei Ingrid! Vi er utrolig lei oss for denne dårlige opplevelsen du hadde hos oss, slik skal det selvfølgelig ikke være. Vi ønsker gjerne at du kontakter daglig leder Una på una@olivia.no, slik at hun kan komme i direkte kontakt med deg. Vi tar selvfølgelig dette videre med ledelsen på restauranten, for dette er ikke slik vi skal behandle våre gjester.

Anmeldt 18. juli 2021

Utrolig bra sevice på Anna! Alltid litt før vi ble tom for drikk og på. Veldig god bisteca og forsett, creds til kjøkken! Alt i alt, veldig bra opplevelse:)

Takk, aleksvavik

Tusen tack ska du ha för denna otroligt fina tilbakemeldingen! Varmt välkomna åter! :-)

Anmeldt 15. juli 2021 via mobile enheter

Vi spiste lunsj, bestilte hver vår pizza og litt vin til maten. Pizzaen var helt fantastisk. Super service og fint lokale. Anbefaler virkelig.

Takk, Odyssey41352648708

Tusen tack för din fina tilbakemelding! Hjärtligt välkommen åter! :-)

Reisende som så på Olivia Solsiden, så også på

Har du vært i Olivia Solsiden? Del dine erfaringer!