“Nydelig mat”

Taqueros
Bestill på internett
Vurdert som nr. 131 av 325 Restauranter i Trondheim
Anmeldt 31. august 2018

En fantastisk restaurant som byr på bla. gode quesedillas. Alle rettene kommer med vegansk alternativ, som byr på muligheter for en hver smak!

Dato for besøk: februar 2018
Takk, Viktoria E

Anmeldt 16. august 2018

Restauranten åpnet for ca. et år siden og ligger via a vis Lamo-parken. Lokalene har en slags rustic tone, men det spørs om shabby chic-stilen blir vel mye shabby. Maten er god og porsjonene passe, ikke for store. og jeg anbefaler Quesedilla Chilorio fremfor feks Carne Asada som jeg synes var noe smakløs i tillegg til at den er langt dyrere. Maten kom raskt på bordet og serveringen var god i begynnelsen. Etter hvert som det kom flere gjester, var det vanskeligere å fange personalets oppmerksomhet. Dessverre var det ikke noe meksikansk over musikken, men derimot hip hop. Absolutt verd et besøk, men håper på en bedre totalopplevelse neste gang.

1  Takk, torgeirvollset
Anmeldt 10. august 2018 via mobile enheter

Bestille takeaway da vi hadde barnefri, hentet maten etter 10 min.. kald og smakløs.. skuffende etter alle de gode anmeldelsene..

1  Takk, ninabS4437UH
Anmeldt 10. august 2018 via mobile enheter

Deilig mexicansk mat i rustikt lokale med serviceinnstilte og hyggelige servitører. Gode råvarer, mange hjemmelagde kjempegode salsaer

God pris i forhold til kvalitet !

Takk, 640vegardt
Anmeldt 9. august 2018 via mobile enheter

Sjarmerende plass med nydelig, autentisk mexikansk taco og andre småretter

Fkere retter kan serveres vegansk!

Takk, Anita B

Reisende som så på Taqueros, så også på

Trondheim, Trondheim

Har du vært i Taqueros? Del dine erfaringer!