“Etter en stund uten oppmerksomhet fra betjeningen gadd vi ikke vente mer”
Anmeldelse av Taqueros

Taqueros
Bestill på internett
Vurdert som nr. 132 av 324 Restauranter i Trondheim
Anmeldt 18. mai 2019

Vi satt helt alene i lokalet, men servitørene var opptatt av noe annet så til slutt gadd vi ikke vente mer og dro like så godt et annet sted. Det må være mulig å betjene et enkelt bord i en nesten tom restaurant.

Dato for besøk: mai 2019
2  Takk, Hana P

Anmeldt 4. februar 2019

Herlig mat. Jeg har rukket å smake på flere av taco-rettene allerede. En tacoporsjon består av tre lefser. Tips hvis du er der med flere: Bestill én tacorett hver, og bytt dere imellom, slik at dere får tre ulike varianter. Det ser kanskje ut som om det er lite mat på fatet, men du blir mett. Servicen er veldig varierende. Dessverre trekker også lokalene litt ned. Jeg har vært der fire ganger, og hver gang har det vært en eim av kloakk i lokalet. Ganske så uappetitlig... Håper det fikses snart. Trekrakkene er heller ikke noe å juble over, så sørg for å få plass i båsene hvor det er sofa. Beliggenheten er spennende! Flott at ikke alle gode restauranter ligger på Solsiden eller i sentrum. (Tar ca 5 min. å gå fra Solsiden).

Dato for besøk: januar 2019
Takk, Kirsti K
Anmeldt 9. november 2018 via mobile enheter

Veldig skuffet. Alle rundt bordet gledet seg til en mexikanskaften, men skuffelsen ble stor fra første stund. Uviten servitør om det meste angående drikke og maten. Det hele toppet seg da de klokken 20.00 på en fredagskveld er TOM(!) for guacamole. Smakløst måltid. Drar aldri tilbake hit.

Takk, MaritSoerum
Anmeldt 1. november 2018 via mobile enheter

Jeg bestilte en takeaway burrito til 137kr og jeg hadde høye forventninger etter å ha lest gode anmeldelser her inne. Jeg føler meg lurt. Burritoen hadde SÅ mye ris at det ble overveldende. Risen hadde litt for høy tyggemotstand og dette bidro til at hele måltidet ble tørt, kjedelig og smakløst. Samt, når man betaler så mye forventer man å få mer av de dyrere ingrediensene. Det var ellers sorte bønner, bittelitt flankesteik og noen få biter tomat og løk. Kjøttet var seigt å tygge og dårlig marinert. Jeg har aldri hatt en så kjedelig, tørr og intetsigende matopplevelse i Trondheim. Forventet så mye mer.

1  Takk, rgn1925
Anmeldt 13. oktober 2018 via mobile enheter

Fin stemning, og gode lukter som tydelig trekker mot Mexico. Nachosen var bedre enn hva jeg hadde blitt fortalt. Kommer gjerne igjen til denne skjulte perlen i Mellomveien

Takk, erlendrost

Reisende som så på Taqueros, så også på

Trondheim, Trondheim

Har du vært i Taqueros? Del dine erfaringer!