“Godt, spennende, for små vinglass”
Anmeldelse av Taqueros

Taqueros
Bestill på internett
Vurdert som nr. 132 av 331 Restauranter i Trondheim
Anmeldt 1. september 2019 via mobile enheter

Artig sted i mellomveien iTrondheim. Enkle lokaler men virker genuint på meg. Vi tor tre typer taco som var kjempegode, flanksteik, svinenakke og revet høns. Strålende og spennende smaker.

Først tok vi guacamole som var helt nydelig, chunky og god.

Et kraftig minus var at når vi bestilte et glass vin var det veldig lite i glasset, virker lite raust. For 120 jr bør du forvente 0,2 l.

Ellers bra

Dato for besøk: september 2019
Takk, KjellF_12

Anmeldt 4. juni 2019 via mobile enheter

Enkelt sted å spise god middag. Jeg lager ikke dette hjemme og det er akkurat det jeg ønsker meg. Delikat, smakfullt og akkurat passe !

Dato for besøk: juni 2019
Takk, EbbaR
Anmeldt 18. mai 2019

Vi satt helt alene i lokalet, men servitørene var opptatt av noe annet så til slutt gadd vi ikke vente mer og dro like så godt et annet sted. Det må være mulig å betjene et enkelt bord i en nesten tom restaurant.

Dato for besøk: mai 2019
3  Takk, Hana P
Anmeldt 4. februar 2019

Herlig mat. Jeg har rukket å smake på flere av taco-rettene allerede. En tacoporsjon består av tre lefser. Tips hvis du er der med flere: Bestill én tacorett hver, og bytt dere imellom, slik at dere får tre ulike varianter. Det ser kanskje ut som om det er lite mat på fatet, men du blir mett. Servicen er veldig varierende. Dessverre trekker også lokalene litt ned. Jeg har vært der fire ganger, og hver gang har det vært en eim av kloakk i lokalet. Ganske så uappetitlig... Håper det fikses snart. Trekrakkene er heller ikke noe å juble over, så sørg for å få plass i båsene hvor det er sofa. Beliggenheten er spennende! Flott at ikke alle gode restauranter ligger på Solsiden eller i sentrum. (Tar ca 5 min. å gå fra Solsiden).

Dato for besøk: januar 2019
Takk, Kirsti K
Anmeldt 9. november 2018 via mobile enheter

Veldig skuffet. Alle rundt bordet gledet seg til en mexikanskaften, men skuffelsen ble stor fra første stund. Uviten servitør om det meste angående drikke og maten. Det hele toppet seg da de klokken 20.00 på en fredagskveld er TOM(!) for guacamole. Smakløst måltid. Drar aldri tilbake hit.

Takk, MaritSoerum

Reisende som så på Taqueros, så også på

Trondheim, Trondheim

Har du vært i Taqueros? Del dine erfaringer!