“Overprisede små porsjoner”
Anmeldelse av Taqueros

Taqueros
Vurdert som nr. 117 av 286 Restauranter i Trondheim
Anmeldt 6. august 2020

Vi skulle spise middag, og gikk derfor for en rett med tre maistortillas. Da maten kom trodde vi det var en feil og at de hadde servert oss en forrett. Men det var altså middagen. Tre små og tynne tortillas med litt kjøtt, koriander og granateple på. Overpriset og egentlig ikke så godt.

Dato for besøk: august 2020
Takk, 123rai123

Anmeldt 29. juli 2020

Lå litt nord for Solsiden, så litt utenfor alfarvei. Veldig hyggelig ansatte som forklarte fint rettene, og smakfull og bra mat. Anbefales.

Takk, Unni D
Anmeldt 19. juli 2020

Vi, familie med 5 voksne, hadde bestilt bord pr telefon, og bestillingen av mat gikk greit. Vi fikk vindusbord mot bakgården, i sofabås. Flere spiste tortillas med div.fyll, samt ostesaus til. Diverse øl til maten. Far i huset bestilte en nachoposjon med svinekjøtt i. Men han fant ikke svinekjøttet. Det var ikke mulig å få servitøren i tale, så han spiste retten som den var, vegetar.
Og vi var alle tross dette svært fornøyde med maten, lokalet og kvelden
Da vi etter lang venting fikk regningen, var prisen inkl svinekjøttet. Ingen ønsket ikke å ødelegge stemningen, så vi klaget ikke, da det var en travel kveld for betjeningen.

Jeg leser at det er flere som har opplevd at det er vanskelig å få kontakt etter at maten kom på bordet. Og jeg tror stedet kan tjene på å ha oppmerksomheten med seg ved bestilling, og være mange nok i lokalet. De er god på mat, men har noen steg igjen til å sikre helheten. Vi drar dit igjen, og da skal vi si ifra om noe oppstår, det var dumt å ikke si ifra sist. Alt i alt er stedet absolutt verd et besøk!

Dato for besøk: juni 2020
Takk, Byveitja
Anmeldt 26. juni 2020

Vi er alltid fornøye med maten fra Taqueros, men da jeg ringte for å bestille takeaway i går ble jeg rett og slett sjokkert over oppførselen til hun i telefonen. Hun sa kjøkkenet hadde stengt én time før det i følge nettsiden deres skulle stenge. Jeg sa at det var dumt, men ingenting å gjøre med det. Jeg sa også at det kunne være fordelaktig å oppdatere nettsiden så ikke flere går på samme smell. Da fikk jeg surt beskjed om at nettsiden var oppdatert og at jeg da måtte ha lest på feil plass. Jeg hadde Facebooksiden deres og taqueros.no oppe mens jeg prata med henne, men hun ville ikke høre. Hun ble bare surere og surere før hun til slutt bare la på uten å si hade...

Maten er god nok til at vi kommer tilbake, men denne opplevelsen kunne jeg vært foruten!

Dato for besøk: juni 2020
Takk, stinenordo
Anmeldt 13. juni 2020 via mobile enheter

Er nok den beste nachosen jeg noen gang har smakt. Store porsjoner, litt høy pris. Men smaksopplevelsen gjør prisen verdt det så til de grader! Drømmer bare om neste gang jeg skal spise på Taqueros

Dato for besøk: oktober 2019
Takk, 611erlendr

Reisende som så på Taqueros, så også på

Trondheim, Trondheim

Har du vært i Taqueros? Del dine erfaringer!