“Taqueros- anbefales varmt⭐️!”
Anmeldelse av Taqueros

Taqueros
Vurdert som nr. 117 av 296 Restauranter i Trondheim
Anmeldt 4. august 2021 via mobile enheter

Topp mat og drikke! Anbefaler tacos med fritert fisk og vannbakkels m/karamell til dessert. Nam!!
God stemning. Gateliv og mye folk.

Takk, MarianneM1531

Anmeldt 27. juli 2021

Fantastisk ! Ekte meksikansk mat mitt i Trondheim. Deilig tortillas. Trang lokal men god atmosfære. Godt servise. God pris for kvalitet

Takk, Cristelrb
Anmeldt 21. mai 2021 via mobile enheter

Nydelige burritos og god service! Anbefales varmt til alle som har lyst på et velsmakende og autentisk måltid!

Dato for besøk: mai 2021
Takk, maria_reiser
Anmeldt 20. desember 2020

OK mat. litt små porsjoner. Trangt og litt ubehagelig lokale, tross at det er god atmosfære. Lang ventetid. Mye støy og venner av de som jobber der henger der, de gangene jeg har vært der. Synd at disse får fokuset. men hyggelig betjening når de har fokus.

Dato for besøk: april 2020
Takk, mavin1989
Anmeldt 6. august 2020

Vi skulle spise middag, og gikk derfor for en rett med tre maistortillas. Da maten kom trodde vi det var en feil og at de hadde servert oss en forrett. Men det var altså middagen. Tre små og tynne tortillas med litt kjøtt, koriander og granateple på. Overpriset og egentlig ikke så godt.

Dato for besøk: august 2020
1  Takk, 123rai123

Reisende som så på Taqueros, så også på

Trondheim, Trondheim

Har du vært i Taqueros? Del dine erfaringer!