“Spennende 10 retter i kreativt miljø i bakgården ”
Anmeldelse av Bula Neobistro

Bula Neobistro
Vurdert som nr. 4 av 298 Restauranter i Trondheim
Anmeldt 4. november 2018 via mobile enheter

Veldig godt fornøyd med 10 retters menyen. Alle rettene var overraskende og kreative - de billigste vinene - sauvignon blanc og pinot noir var av god kvalitet. Vi kommer igjen.

Takk, trondriiberk

Anmeldt 21. oktober 2018 via mobile enheter

Ti retter med vinpakke, ble en uforglemmelig opplevelse. Ansatte med tilstedeværelse og kunnskap. Kult interiør, og åpent kjøkken.
Alt handler om gode råvarer, presentasjon og smak, smak, smak. Hver munnfull var som en eksplosjon i munnhulen. Presentasjonen som et lite kunstverk. Drikkevarene var nøye utvalgt, og matchet hver rett.
En sann fryd for både øyne og gane!
Anbefaler alle å ta en tur til Renée og hennes eminente gjeng!

Takk, LisbethKK
Anmeldt 10. oktober 2018 via mobile enheter

Meget bra fra start til slutt. Mat og vin sitter bra sammen. Nye gode smaker som utfordrer deg litt men samtidig er godt innenfor. Hyggelig ansatte som kan sine saker. Kommer gjerne tilbake.

1  Takk, 22st_lea
Anmeldt 27. august 2018

Vi spiste en femretters og ble god og mett. Startet med at vi fikk to snack- retter, godt brød med pisket smør. Etter fem kjempegode retter fulgte en ekstra frisk dessert etter desserten. Vi delte en vinpakke på to. Det ble passe vin for oss til maten, samtidig som vi fikk velvalgte viner som toppet matopplevelsen. Absolutt er sted jeg vil dra tilbake til.

Dato for besøk: august 2018
Takk, Solvang446
Anmeldt 23. august 2018 via mobile enheter

Utrolig trivelig kelner, fantastisk og fantasifull mat med en vinmeny som passet helt perfekt til. We will be back!

Dato for besøk: februar 2018
Takk, Inger H

Reisende som så på Bula Neobistro, så også på

Trondheim, Trondheim

Har du vært i Bula Neobistro? Del dine erfaringer!