“En fantastisk middag og fullkommen service”
Anmeldelse av Bula Neobistro

Bula Neobistro
Vurdert som nr. 20 av 331 Restauranter i Trondheim
Anmeldt 4. september 2019 via mobile enheter

Min 4. middag her! Spennende og fullkomne retter! For noen smaker de klarer å få frem, denne restauranten digger jeg! Og servise og oppfølging er upåklagelig, terningkast 6. Anbefales på det varmeste, må bare erfares!

Dato for besøk: september 2019
Takk, 219steinars

Anmeldt 31. august 2019 via mobile enheter

Nydelig mat, avslappet atmosfære, super Service! Rene Fagerhøi vet hva hun driver med! Anbefales på det varmeste ❤️

1  Takk, HanneD1984
Anmeldt 31. juli 2019 via mobile enheter

Svært god 10-retters med hyggelig personale. Hvis man ønsker en avslappet opplevelse med mat fra øverste hylle drar man hit! «Fiffig» komponering av retter, med mer smak og morsommere opplevelse enn både Credo og Fagn. Anbefales!

Dato for besøk: juli 2019
1  Takk, MariBergan
Anmeldt 8. juli 2019 via mobile enheter

Besøkte Bula sammen med min søster. Vi hadde bestilt 5 retters meny. Vi valgte ikke vinpakke, men fikk dem til å foreslå 3 ulike viner i glass. I tillegg tok vi champagne ved ankomst. Vi ble servert en rett med pasta, en med kål, en med fisk, en med kjøtt og dessert. I tillegg kommer forrett med baconsvor og deretter brød. Avslutningen var "appelsinbåter" (gele av tindved). En fantastisk opplevelse, både når det gjelder mat, vin, service og lokalet. Vel verdt prisen. Vi kommer gjerne tilbake.

Dato for besøk: juni 2019
Takk, anneli6
Anmeldt 3. juli 2019

Var på dette stedet med en gruppe på 18 personer. Fantastisk mat og ypperlig personale som ga oss veldig god service. Anbefales!

Dato for besøk: juni 2019
Takk, Tej1006

Reisende som så på Bula Neobistro, så også på

Trondheim, Trondheim

Trondheim, Trondheim

Har du vært i Bula Neobistro? Del dine erfaringer!