“En perfekt torsdagskveld🤩”
Anmeldelse av Bula Neobistro

Bula Neobistro
Vurdert som nr. 4 av 319 Restauranter i Trondheim
Anmeldt 1. juni 2023 via mobile enheter

Fantastisk torsdagskveld med gode smaker og fantastisk atmosfære.
Vi hadde bestillt femretter men det kom mange fantastiske tygg i mellom😍Takk for oss😘

Dato for besøk: juni 2023
Takk, easyrs

Anmeldt 27. mai 2023 via mobile enheter

Dette var en fest for ganen! Vi var fire personer som bestillte 5 retters meny. MasterChef sjøl, René, var tilstede da vi ankom og hilste personlig ved bordet. Blid, hyggelig personale og fantastisk mat og vin. Bula bør virkelig besøkes ved neste Trondheim besøk ❤️ stol på oss!

Dato for besøk: mai 2023
2  Takk, hannes693
Anmeldt 21. april 2023 via mobile enheter

Meget inspirert lokale i Trondheim sentrum, med en aura av godfølelse når man kommer inn. Desidert beste fler-retters meny i byen , bra utvalg av vin og andre drikkevarer! Engasjerte ansatte og aktive kokker som må sees i «action».
Faller nok de fleste i smak.

Dato for besøk: april 2023
Takk, 89muhsinc
Anmeldt 20. april 2023

God service, men skuffende matopplevelse. Sære smaker både til drikke og noen retter. Jeg satt å ventet på vinnerretten, men den dukket aldri opp. Flere retter som jeg ikke spiste opp da de ikke var god. Spiser heller på andre restauranter i Trondheim for denne summen.

Dato for besøk: mars 2023
1  Takk, Lise S
Anmeldt 4. mars 2023 via mobile enheter

Rettene var gode med masse god smak, men veeldig salte og tunge. Savnet noe friskt/syrlig og farger i de fleste rettene, desserten var også kun søtt på søtt på søtt og ingen syre. Snacksrettene vi fikk først var så hverdagslige at jeg heller ville vært foruten disse (fiskekake på gaffel og en stor fleskesvor). Hadde nok forventet mer leken mat etter å ha lest på hjemmesiden (alle rettene var brune/bleke) og bedre balanse på smakene. Alkoholfri drikke var veldig god, og lokalet veldig fint. Hyggelig service. Alt i alt er prisen for stiv i forhold til hva man får, hadde nok forventet bedre.

Dato for besøk: mars 2023
1  Takk, 1zzyh

Reisende som så på Bula Neobistro, så også på

Trondheim, Trondheim

Har du vært i Bula Neobistro? Del dine erfaringer!