Interessant, inspirerende og morsom byvandring!

Flott byvandring i Trondheim med artige fakta og små historier underveis. Wanda guider med masse... les mer

Anmeldt 3 dager siden
_sneg2022
Fantastisk

En utrolig flott guidet tur i Trondheim . 3/4 timers vandring i Trondheim inklusiv Nidarosdomen... les mer

Anmeldt 16. november 2021
967beritr

Anmeldt 12. august 2021 via mobile enheter

Wanda er virkelig en kunnskapsrik, profesjonell og hyggelig turguid for liten og stor! Hun klarte å holde stor-familien vår med et aldersspenn fra 7år til 77år, i ånde under hele byvandringen på tre timer. Wanda kan byens historie og by-utvikling og evner å formidle! Stor takk! Anbefales!

Dato for opplevelse: juli 2021
Takk, sidselp2021
Wanda-YourGuide, Guest Relations Manager på Trondheim for You - Guided Tours, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. august 2021

Hei Sidselp2021,
Tusen takk for at du tok deg tid til å skrive så fantastisk hyggelig tilbakemelding!

Det gleder meg veldig å lese at du satte så stor pris vår guidet byvandring gjennom Trondheims gater og historie(r) og at opplegget fallet i smak til både store og små. Lykkelige Trondheimsoppdagere er målet vårt med hvert eneste gjestemøte og guidet tur. Byen og sine mennesker har så mye å by på! Derfor håper jeg at dere nok en gang får anledningen til å besøke Norges fineste by, for å oppdage nye og skjulte skatter i Trondheims gater.

Velkommen igjen!
Beste hilsener til hele gjengen,

Wanda, din Trondheim-byguide

Anmeldt 18. mai 2021

Wanda har veldig god kunnskap om Trondheim, er vennlig, morsom og har god innlevelse når hun forteller. For oss var det en strålende måte å la våre utenlandske venner bli kjent med byens historie på. Vi kan absolutt anbefale byvandingene hennes!!

Dato for opplevelse: mai 2021
1  Takk, FridaR96
Wanda P, Guest Relations Manager på Trondheim for You - Guided Tours, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. mai 2021

Kjære Frida,

Det var en glede å vise dere rundt i Trondheim og jeg setter stor pris på at du tok deg tid for å vurdere deres opplevelse på guidet byvandring sammen med meg. Så hyggelig at dere var fornøyde og at turen tilsvarte deres forventninger!
Jeg håper at dere som vennegjeng får mange fine anledninger for felles opplevelser, og skal atter en gang besøke Norges vakreste by! Velkommen tilbake til Trondheim!

Anmeldt 25. november 2020

Vi hadde en fantastisk 2 timers tur i Trondheim sentrum. Wanda kunne masse interessant og vi kan anbefale henne på det sterkeste.

Dato for opplevelse: november 2020
Takk, Johan191919
Wanda-Trondheimguide, Guest Relations Manager på Trondheim for You - Guided Tours, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. november 2020

Hei Johan191919,
Tusen takk for at du tok deg tid for å vurdere den guidede turen med meg. Det er så gledelig å høre at dere var fornøyd med tjenesten og håper at oppholdet i Trondheim var en uforglemmelig opplevelse for dere.
Velkommen igjen til Norges vakreste by!

Anmeldt 27. oktober 2020

Fin rundtur i Trondheim med en flink guide! Stort pluss for en budsjettvennlig pris (sammenlignet med andre tilbud). Akkurat passe varighet.. Interessante historier underveis:)

Dato for opplevelse: oktober 2020
Takk, Paradise822975
Wanda-Trondheimguide, Guest Relations Manager på Trondheim for You - Guided Tours, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. oktober 2020

Hei Paradise 822975,

tusen takk for at du tok deg tid til å vurdere din Trondheim-opplevelse med Trondheim for You -Guided Tours.
Det er veldig gledelig å høre at du var fornøyd med tjenesten og håper at du oppdager mye spennende om Trondheim etter hvert. Byen har virkelig mye å vise og fortelle!
Lykke til videre i Norges vakreste by.

Wanda,
din byguide i Trondheim

Anmeldt 21. september 2020

Vi hadde en flott byvandring. Wanda hadde god kunnskap og fortalte på en interessant og fengende måte. Alle i gruppen var veldig fornøyde og kan anbefale en tur rundt i Trondheim med Wanda.

Dato for opplevelse: september 2020
Takk, olauge
Wanda-Trondheimguide, Kundeansvarlig på Trondheim for You - Guided Tours, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. september 2020

Hei OlaugE.
Tusen takk for at du tok deg tid til å vurdere deres opplevelse av Trondheim sammen med meg. Det er så gledelig å høre at dere var fornøyde med turen og at den tilsvarte deres forventninger. Med min misjon til å vise mine gjester Trondheims hemmeligheter og skatter er det en stor ære å bli anbefalt videre!
Velkommen tilbake til Norges vakreste by!