“Tusen takk!! ”
Anmeldelse av Spontan Vinbar

Spontan Vinbar
Vurdert som nr. 88 av 298 Restauranter i Trondheim
Anmeldt 12. januar 2019 via mobile enheter

Vi bestilte bord til 12 personer i veldig siste liten, men de ansatte her tok det på strak arm. Rokerte om og fikk plass til oss. Så ble vi plutselig en til og det gikk også fint. Vi valgte 4-retters, veldig spennende kombinasjoner og god mat. Ekstremt god vin og når vi viste at vi ville ha mer annerledes vin, så fikk vi det vi ønsket. Helt hipp hurra god service - de gir det lille ekstra med glimte i øye ❤️

Dato for besøk: januar 2019
Takk, JApippi

Anmeldt 11. januar 2019 via mobile enheter

Dårlig velkomst og service under forventning!
Gode og spennende viner. Alt for lite mat, dog spennende råvarer. Gode smaker men vi var like sultende da vi gikk som da vi kom, til tross for at vi kjøpte komplett 4 retter med vinpakke. Hovedretten manglet definitivt!
Hyggelige lokaler. Varmt og godt, samt chill musikk:)

Dato for besøk: januar 2019
Takk, Camilla S
Anmeldt 7. desember 2018

Vi spiste oss gjennom menyen, Sjøkrepsen var fantastisk, Lyr og røye like så, masse gode smaker og vel komponerte retter. Den største overraskelsen var spisskål; er det mulig å lage noe så godt fra en enkel råvare? Siste rett, And, trakk helhetsinntrykket litt ned pga. dårlig varmebehandling, synd.
Vinene som ble servert var godt sammensatt til rettene.
Hyggelig betjening som informerte villig om både mat og drikke.
Velger du 4 retter med vinpakke får du en særdeles god opplevelse til en hyggelig pris..

1  Takk, RonnyD888
Anmeldt 22. juni 2018 via mobile enheter

Andre besøk på 6 måneder. Forrige gang var en skikkelig opptur. Andre gang leverte på samme måte. Utsøkt mat som serveres utradisjonelt og av kelnere som elsker jobben sin. Når Spontan i tillegg har et bra utvalg av gode viner som selges per glass og serveres i Zalto vinglass er det bare å ta av seg hatten.

Dato for besøk: juni 2018
1  Takk, Viking72_11
Anmeldt 13. juni 2018 via mobile enheter

Vi spiste 5 retter med vinpakke. Maten og vinen var langt over forventning. Det var mye nytt og spennende, alt var nydelig og veldig fint presentert. Betjeningen var hyggelig og kunnskapsrik. Dette stedet bør oppleves!

Dato for besøk: juni 2018
Takk, Oddveig H

Reisende som så på Spontan Vinbar, så også på

Trondheim, Trondheim
Trondheim, Trondheim

Har du vært i Spontan Vinbar? Del dine erfaringer!