“Trondheims flotte vinbar!”
Anmeldelse av Spontan Vinbar

Spontan Vinbar
Vurdert som nr. 88 av 298 Restauranter i Trondheim
Anmeldt 24. januar 2019

Herlige viner på glass og et stort utvalg av viner. Svært kompetente ansatte. Smårettene gir gode opplevelser og gode treff med de anbefalte vinene. Et godt sted for en stikkinnom, og et er-ikke-så-sulten-måltid. Neste gang er det ikke et spontant valg jeg foretar; hit kommer jeg mer enn gjerne innom hver gang jeg er i trondheim

Takk, Arnebern

Anmeldt 17. januar 2019

Vi var en vinklubb med 19 personer. Dette er ofte et problem med servering av såpass mange, men her fungerte det perfekt hele kvelden, flott og hyggelig service. Vi fikk en meny av mindre retter som er deres spesialitet. De var alle spennende, artige og gode, men er du veldig sulten er neppe dette stedet. Likeså om man er konvensjonell med hva man spiser. Vi ble servert en serie forskjellige viner, alle biodynamisk/økologisk. Med untnak av en vin så var de veldig gode. Prisnivået på dette stedet for gruppen var absolutt akseptabelt med hensyn til vin og mat. Gratulerer med en flott vinbar i Trondheim, øyensynlig er Røst-eierne involvert, deres Teater restaurant serverer jo mat på høyt plan.

Takk, enare
Anmeldt 12. januar 2019 via mobile enheter

Vi bestilte bord til 12 personer i veldig siste liten, men de ansatte her tok det på strak arm. Rokerte om og fikk plass til oss. Så ble vi plutselig en til og det gikk også fint. Vi valgte 4-retters, veldig spennende kombinasjoner og god mat. Ekstremt god vin og når vi viste at vi ville ha mer annerledes vin, så fikk vi det vi ønsket. Helt hipp hurra god service - de gir det lille ekstra med glimte i øye ❤️

Takk, JApippi
Anmeldt 11. januar 2019 via mobile enheter

Dårlig velkomst og service under forventning!
Gode og spennende viner. Alt for lite mat, dog spennende råvarer. Gode smaker men vi var like sultende da vi gikk som da vi kom, til tross for at vi kjøpte komplett 4 retter med vinpakke. Hovedretten manglet definitivt!
Hyggelige lokaler. Varmt og godt, samt chill musikk:)

Takk, Camilla S
Anmeldt 7. desember 2018

Vi spiste oss gjennom menyen, Sjøkrepsen var fantastisk, Lyr og røye like så, masse gode smaker og vel komponerte retter. Den største overraskelsen var spisskål; er det mulig å lage noe så godt fra en enkel råvare? Siste rett, And, trakk helhetsinntrykket litt ned pga. dårlig varmebehandling, synd.
Vinene som ble servert var godt sammensatt til rettene.
Hyggelig betjening som informerte villig om både mat og drikke.
Velger du 4 retter med vinpakke får du en særdeles god opplevelse til en hyggelig pris..

1  Takk, RonnyD888

Reisende som så på Spontan Vinbar, så også på

Trondheim, Trondheim
Trondheim, Trondheim

Har du vært i Spontan Vinbar? Del dine erfaringer!