“Nydelig mat og vin”
Anmeldelse av Spontan Vinbar

Spontan Vinbar
Vurdert som nr. 81 av 295 Restauranter i Trondheim
Anmeldt 26. august 2021

Vi var så heldig å få bord lørdag kveld. Vi gikk for 4--retter med tilhørende vinmeny, og delte en ost og dessert til slutt. Rett og slett utrolig god mat og fantastisk gode viner til. Vi kommer gjerne igjen neste gang vi er i Trondheim.

Takk, odakra

Anmeldt 25. juli 2021

Jeg var der med kjæresten en fredagskveld midt på sommeren. Vi var litt heldige med å få bord føltes det som, men vi hadde bestemt oss for drop inn, siden man forplikter seg til 4- eller 6-retters meny om man reserverer bord.

Både mat og vin var suverent. Starta med baconchips med kremost og to forskjellige musserende. Fulgte opp med tartar med to forskjellige rødviner. Tartarwn var høydepunktet. Aldeles nydelig, og boujolaisen passa perfekt. Comte-ost med to forskjellige hvite rundet av kvelden.

Kelneren var kunnskapsrik og oppmerksom. Atmosfæren var preget av livlig snakk både fra andre gjester og fra kelneren. Kult at kunsten ser ut til å være malt på veggen i tillegg til på lerretet.

Takk, Moraus84
Anmeldt 22. juni 2021 via mobile enheter

Et sted å anbefale alle! Vi hadde en nydelig helaften her. Med masse deilige mat-opplevelser. De ansatte var fantastiske. Vi gikk for setmeny og ble skikkelig mette. Vi gikk for flasker istedenfor vinmeny, og var skikkelig fornøyd med kommunikasjon med ansatte rundt vinvalg! Ta deg tiden og ta deg turen. Vi booket på forhånd og da måtte vi bestille to menyer. Men da vi kom var det ikke fult, og vi hadde nok neste gang valgt en meny på delings, samt å pøse på enkeltretter og favoritten på reprise!

Dato for besøk: april 2021
Takk, dorthesKS
Anmeldt 30. januar 2021 via mobile enheter

- Dårlig service, lite oppfølging og servitører som ser sure ut.
- Veldig kaldt i lokalet på vinters tid.
- Maten er generelt alt for salt.
Ellers en grei meny med bra potensiale.
Var der for 6-retters.

Dato for besøk: januar 2021
Takk, lisagO8993EV
Anmeldt 23. oktober 2020 via mobile enheter

Fikk anbefalt stedet og kom med store forventninger. Bestilte 6 retter m vinpakke og har aldri vært mer skuffet. Vinene var ikke udrikkelige men ingen var heller gode. Maten var dessverre ødelagt av fermertering, seigt og fett lam (som kun smakte fett og var uspiselig), fisk som badet i smør, blekksprut som gav oppkastfornemmelser, taskekrabbe med skallbiter som føltes som å forsøke å tygge bein, sjøkreps drept av syre, og en dessert helt grusom. 3100 kr for 2 pers rett ut av vindu. Kommer aldri tilbake og anbefaler ingen andre å komme hit. Penger rett ut av vindu. Servitørene får et pluss... entusiastiske.

Dato for besøk: oktober 2020
Takk, IngerB25

Reisende som så på Spontan Vinbar, så også på

Trondheim, Trondheim
Trondheim, Trondheim

Har du vært i Spontan Vinbar? Del dine erfaringer!