“Fagn til feiringen!”
Anmeldelse av Fagn

Fagn
Vurdert som nr. 7 av 298 Restauranter i Trondheim
Anmeldt 4. november 2018 via mobile enheter

Fantastisk sted, intimt og særegent lokale, veldig hyggelig atmosfære. Utsøkt meny og drikke! Et sted du gjerne velger for feiring, og fest. Det stemmer at de beste restaurantene er «gjemt bak en anonym dør».

Dato for besøk: mai 2018
Takk, fru_Kultur
Fagn F, Administrasjon på Fagn, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. november 2018

Hei,

Så hyggelig, tusen takk for hyggelig tilbakemelding. :)
Håper vi på Fagn ser deg igjen.

Hjertelig velkommen tilbake ved en senere anledning <3

Med vennlig hilsen
Jeanette J

Anmeldt 2. oktober 2018 via mobile enheter

Besøket på Fagn var vellykket fra ankomst til avgang. Nydelig mat og flott service. Dette er vel kanskje ikke stedet du spontant slenger innom, for pris er relativt høy. Dette er stedet for en romantisk middag, eller en feiring.

Dato for besøk: mars 2018
Takk, randim2015
Fagn F, Administrasjon på Fagn, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. oktober 2018

Hei Hei,

Tusen takk for din hyggelige tilbakemelding. :)
Velkommen tilbake! :)

God helg!

Vennlig hilsen Jeanette J

Anmeldt 29. september 2018 via mobile enheter

10 retters meny som var noe av det beste jeg noen sinne har spist. Kanskje slått av Maze by Gordon Ramsy! Topp service og avslappende atmosfære! Må oppleves!❤️

Takk, anitabN4890EB

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Kjempe flott <3

Velkommen tilbake! :)

Vennlig Hilsen Jeanette J

Anmeldt 29. september 2018 via mobile enheter

... for en nydelig middag med god vin og trivelige servitører :) Gleder meg allerede til neste gang jeg skal besøke Fagn

Takk, Berit1234

Hei du,

Tusen takk for kjempe fin tilbakemelding. Veldig hyggelig!
Da sees vi igjen!:)
Du er velkommen tilbake!

Hilsen Jeanette J

Anmeldt 9. september 2018 via mobile enheter

Spiste en 10-retters meny med vinpakke. Alle i følget var svært fornøyde. Velkomponerte smaksbomber med lokale råvarer.
Flotte lokaler med fortreffelig betjening.
Kommer tilbake!

Takk, vagabond1001
Fagn F, Administrasjon på Fagn, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. september 2018

Hei,

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. :) Veldig godt å høre at dere er fornøyde.
Da sees vi igjen når du er tilbake!

Hjertelig velkommen tilbake ved senere anledning.

Hilsen Jeanette J

Reisende som så på Fagn, så også på

Har du vært i Fagn? Del dine erfaringer!