“Middag”
Anmeldelse av Fagn

Fagn
Vurdert som nr. 7 av 298 Restauranter i Trondheim
Anmeldt 17. november 2018 via mobile enheter

God mat, men dessverre personal som var mer opptatt av vaske bak disken en å se gjester for å ra imot bestillinger.

Takk, sterndi77
Fagn F, Administrasjon på Fagn, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. november 2018

Hei,

Dette var veldig trist å høre. Vi beklager virkelig for den servicen du har opplevd her.
Var dette i Fagn Bar & Bistro i 2.etasje?
Denne siden tilhører til Fagn Fine Dining i restauranten i 1.etasje.
Send oss gjerne en mail på post@fagn.no.
Jeg har videre ført dette til teamet, og vi skal ta dette i betraktning.

Vi ønsker deg velkommen tilbake for å prøve oss igjen for et positivt opplevelse.

Anmeldt 12. november 2018

Fagn byr på måltider i verdensklasse og har også et personale som gir gjestene utsøkt service. Du kommer ikke til å angre! :-)

Takk, Magne S
Fagn F, Administrasjon på Fagn, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. november 2018

Hei Magne!

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. :)! Veldig glad å høre at du hadde en fantastisk opplevelse.:)

Velkommen tilbake!

Anmeldt 9. november 2018 via mobile enheter

Maten var fantastisk. Anbefales. Hyggelig og service innstilt betjening. Litt kronglete å finne inngangen.

Takk, sveinulfs

Hei!

Takk for hyggelig tilbakemelding. :)

Velkommen tilbake ved en senere anledning!:)

Anmeldt 4. november 2018 via mobile enheter

Fantastisk sted, intimt og særegent lokale, veldig hyggelig atmosfære. Utsøkt meny og drikke! Et sted du gjerne velger for feiring, og fest. Det stemmer at de beste restaurantene er «gjemt bak en anonym dør».

Dato for besøk: mai 2018
Takk, fru_Kultur
Fagn F, Administrasjon på Fagn, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. november 2018

Hei,

Så hyggelig, tusen takk for hyggelig tilbakemelding. :)
Håper vi på Fagn ser deg igjen.

Hjertelig velkommen tilbake ved en senere anledning <3

Anmeldt 2. oktober 2018 via mobile enheter

Besøket på Fagn var vellykket fra ankomst til avgang. Nydelig mat og flott service. Dette er vel kanskje ikke stedet du spontant slenger innom, for pris er relativt høy. Dette er stedet for en romantisk middag, eller en feiring.

Dato for besøk: mars 2018
Takk, randim2015
Fagn F, Administrasjon på Fagn, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. oktober 2018

Hei Hei,

Tusen takk for din hyggelige tilbakemelding. :)
Velkommen tilbake! :)

God helg!

Vennlig hilsen Jeanette J

Reisende som så på Fagn, så også på

Har du vært i Fagn? Del dine erfaringer!