“Keiserens nye klær”
Anmeldelse av Fagn

Fagn
Vurdert som nr. 7 av 298 Restauranter i Trondheim
Anmeldt 20. desember 2018 via mobile enheter

Gjennomsnitlig. Voldsom granityr, men dessverre dårlig smaksopplevelse. 20 snobbete retter nådde ikke opp selv om vinen var god. Prisen tatt i betraktning gir jeg dette en 2er.

Dato for besøk: juni 2018
Takk, spismat
Fagn F, Administrasjon på Fagn, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. desember 2018

Hei!

Det var veldig synd du hadde en slik opplevelse hos oss.
Vi jobber stadig for å bli bedre.
I 2.etasje, Fagn Bar & Bistro har vi en restaurant som er mer ujålete.

Velkommen tilbake.

Håper du får en god jul!

Anmeldt 19. desember 2018

Godt å besøke også Fagn på vår tur til Trondheim i november. Gode opplevelser har vi hatt i lokalet – da Credo holdt til her. Og gode opplevelser ble det også nå! Utsøkte var alle de 10 utvalgte rettene, vanskelig å trekke fram én som bedre enn de andre. Hyggelig også at måltidet ble avsluttet med en pakke Fagn-brød og smør til å ha med hjem. Det ble en flott kveld med mat av ypperste klasse.
Vi hadde nok ønsket oss en enklere inngang til Fagn. Trappa opp til annen etasje er bratt og slitt, men det er for så vidt bare en detalj. Litt arrogant vinkelner var også en detalj, lite nødvendig å bli «belært» når vi antydet at hvitvinen vi fikk kunne ha godt av å være et par grader kaldere.

Takk, Sveineg01

Takk for tilbakemelding.
Veldig hyggelig å høre dere hadde en fin opplevelse. :)
Det beklager vi, vi tar selvfølgelig alt til etterretning. Takk for tilbakemelding på detaljer.

Velkommen tilbake med en senere anledning.

Ønsker deg en god jul. :)

Anmeldt 15. desember 2018

Dette var en topp mat- og drikkeopplevelse. Utsøkte retter hvor råvarene var i sentrum og dertil godt tilpassede viner.
Personalet var ledige i stilen og ga god kontakt, men likevel profesjonelt til stede gjennom hele måltidet.
Jeg kan ikke annet enn gi en toppkarakter og mener restauranten kan konkurrere med de beste. Kvaliteten er så høy at den kvalifiserer til "stjerne".
Vi kommer nok tilbake om ikke så atfor lenge, og da vil vi nok også få servert chablis i
store glass før vi går en etasje ned til selve måltidet!!

Takk, jan m

Hei!

Takk for veldig hyggelig tilbakemelding. :)
Så godt å høre at du hadde en Fagntastisk opplevelse hos oss.
Dette gir oss motivasjon . :)

Da sees vi igjen.
Velkommen tilbake ved senere anledning.

Godt Jul & Godt nyttår! :)

Anmeldt 11. desember 2018 via mobile enheter

Et meget vellykket besøk , utsøkt meny med flotte viner vi valgte 18retters med vin pakke, hyggelig og god service, kan virkelig anbefales ,

Dato for besøk: januar 2018
Takk, KariBr39
Fagn F, Administrasjon på Fagn, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. desember 2018

Hei!

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. :)!

Velkommen tilbake til oss.:)

Ha en fin dag!

Anmeldt 10. desember 2018 via mobile enheter

Denne reviewen kommer noe sent. Tok meg først tid til dette nå men mener likevel at min opplevelse bør deles slik at folk som går til Fagn vet hva de får. Det som blir presentert er spesielt. Det er teknisk og noe av det er spennende, rett og slett finurlig) Men det jeg syntes manglet var følelsen av å spise mat eller et måltid. Jeg har gjort flere 5, 7 og 10 rettere på andre restauranter og fikk ikke samme følelsen som på Fagn. Fagn gir deg ikke en rett som er et måltid. Alt kommer inn på bordet som ett tygg (kanskje 2 dersom du er heldig). Jeg fikk veldig følelsen av at den lille kjemiker hadde vært på ferde og blandet frysetørret substans fra krukke A,B,C og D. Da ble dette dessverre ikke annet enn en litt dyr morsom greie. Gourmet var det definitivt ikke. Derfor får Fagn en 2 av meg. Om du går på Fagn, bør du ha feit lommebok og en forkjærlighet for smågodt med fiskesmak. Jeg likte ikke konseptet.

Dato for besøk: april 2018
1  Takk, 845yngvej

Hei!

Det var veldig synd du ikke likte konseptet.
Vi endrer rettene ut fra sesong på 5, 10 og 20-retters smak opplevelses meny der det blir servert både tygg, fiskeretter og kjøttretter og noen desserter ut fra hvilken meny du velger.

Jeanette Johansen

Reisende som så på Fagn, så også på

Har du vært i Fagn? Del dine erfaringer!