“FANTASTISK!”
Anmeldelse av Fagn

Fagn
Vurdert som nr. 2 av 284 Restauranter i Trondheim
Anmeldt 2. august 2020 via mobile enheter

Fagn levere helt utmerket nok engang. Bedre matopplevelse skal du lete lenge etter. service, atmosfære, vin og mat var helt enestående.

Dato for besøk: august 2020
Takk, klinge090
fagnf2018, Marketing på Fagn, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. august 2020

Hei,

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. :)
Vi blir så glade. <3333
Takker for besøket og hjertelig velkommen på besøk igjen. :)

Anmeldt 2. august 2020

Nydelig vin, mat, atmosfære og ikke minst service! Dette overgikk alle våre forventninger. Her kommer vi definitivt tilbake

Dato for besøk: august 2020
Takk, Ingrid M
fagnf2018, Marketing på Fagn, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. august 2020

Hei:))))

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. :)
Helt fantastisk godt å høre det gikk over forventninger og at dere hadde en fin matopplevelse.
Tusen takk for besøket og hjertelig velkommen tilbake. <3

Anmeldt 13. juli 2020 via mobile enheter

Noe av det vakreste jeg har opplevd i mitt liv. Personalet, kokene, atmosfæren, maten, drikken mm - helt utrolig. Tusen takk for en fantastisk opplevelse!

Takk, zakchi
fagnf2018, Marketing på Fagn, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. juli 2020

Hei,

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. :)))))
Vi blir så glade for at det ble så vakkert. <3

Tusen takk for besøket og hjertelig velkommen på besøk igjen.

Kommunikasjon og booking ansvarlig

Anmeldt 4. juli 2020 via mobile enheter

Vi har virkelig ingenting å utsette på Fagn! Nydelig dekorert og stilfullt lokale. Servicen var fantastisk, med en avslappet stemning samtidig som at vi følte oss meget godt tatt vare på. Maten var magisk - presentert som kunstverk og med fantastiske smaker. Vi elsket alt! Vinen komplimenterte maten perfekt.
Vi kommer veldig gjerne tilbake ved en annen anledning og anbefaler Fagn på det sterkeste!

Takk, Tina Z
fagnf2018, Marketing på Fagn, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. juli 2020

Hei. :)

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. <3
Så godt å høre dere hadde en magisk opplevelse.

Vi takker for besøket og ønsker dere hjertelig velkommen tilbake. :)

Jeanette Johansen
Kommunikasjon og booking ansvarlig.

Anmeldt 6. juni 2020

Jeg har vært mye omkring i Europa og spist ved en rekke restauranter, både med og uten Michelin-stjerner. Og Fagn holder mål så det suser! Alt var vellykket, strålende service, artig og spennende 20 retters meny, og velvalgte viner. Et 20 retters målrtid kan vel lett bli et samlebåndopplegg, men det hadde parsonalet full kontroll over. Herlig presentasjon av hver rett som ble servert med passe mellomrom, totalt noe over 3 timer. Prisen for herligeten er bedre enn akseptabel og du får en livslang opplevelse. Kan ikke anbefale dette stedet sterkt nok, du blir så godt tatt hånd om og du får noe unikt.

Dato for besøk: juni 2020
Takk, Roald A
fagnf2018, Markedsføring på Fagn, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. juni 2020

Tusen takk for tilbakemelding. :) <3
Så herlig å høre at dere hadde en fin opplevelse hos oss. :-)
Vi blir så glade for fantastiske tilbakemeldinger. :))))

Takk for besøket og håper vi ser dere igjen. :)

Jeanette Johansen

Reisende som så på Fagn, så også på

Har du vært i Fagn? Del dine erfaringer!