“En opplevelse”
Anmeldelse av Fagn

Fagn
Vurdert som nr. 2 av 295 Restauranter i Trondheim
Anmeldt 22. desember 2020

Fantastisk mat og tilhørende drikke, servert med et smil og fremragende kunnskap.
Anbefales på det sterkeste !!

Dato for besøk: desember 2020
Takk, Vinmat123

Anmeldt 30. november 2020

Vi hadde en fantastisk opplevelse, gode smaker, herlig presentert og kunnskapsrike og engasjerte servitører. Hvis man skal unne seg noe bra å spise i Trondheim er dette verdt pengene. Vi hadde litensmaksmeny, med vinpakke som var mer enn nok til å bli god og mett og glad. Maten og drikken passet veldig godt sammen, dessertvinen var fantastisk. Gode viner som man ikke får kjøpt på polet. Også kjøkkensjefen kom å fortalte om hvordan maten var laget og tilberedt. Hele besøket var som en reise i en kulinarisk verden. Anbefales!

Takk, 134ingridf
Anmeldt 29. september 2020

Til denne prisen og med en Michelin stjerne i sekken, forventer jeg mye. Dessverre ble ikke mine forventninger innfridd. Er man på fine dining så bør maten være god. Alle retter var fantastisk presentert. De var som små kunstverk! Men - det meste smakte ikke noe godt. Av 20 retter var en firedel rett og slett ikke gode. Kun to retter vil jeg si smakte godt. Resten av rettene var greie - litt på den smakløse siden faktisk. Fritert reinlav smaker ingenting,- det var med i to retter. Pissmaurene var absolutt ikke gode. Flere retter skulle spises med fingrene, men gikk i stykker på vei opp fra fatet og endte opp som kliss inni hånda. Dette var en underlig opplevelse. Tror det blir en god stund før jeg kommer tilbake hit.

Dato for besøk: september 2020
4  Takk, Hilde G
Anmeldt 16. august 2020 via mobile enheter

+ har klart å få den unge generasjon interessert i gourmetmat. Gjennomsnittsalderen var tidlig i 30-årene blant gjestene, noe som er unikt for en Michelinrestaurant.
+ god atmosfære i restauranten.
+ meget romslig vinmeny.
- savnet den siste lille spensten i smaksbildet, det ble dessverre litt for "flatt" for min kanskje litt kresne smak.
- savnet også det gode smilet og den gode kontakten mellom personalet og gjestene. Overraskende liten vilje blant servitører og kokker til småprat underveis i måltidet. Rett på sak med servering og så kjapt borte! Mulig det var sykdom og underbemanning sist torsdag, men de ansatte virket stresset og noe tilkneppet, og vi valgte derfor å ikke bry dem med småprat. Unntaket var sjefen sjøl, som tok seg tid og hadde humøret på plass.
Bra opplevelse, for all del, men jeg tror dere kan enda bedre!

Takk, A6194AGthomasn
fagnf2018, Marketing på Fagn, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. august 2020

Hei,

Takk for din tilbakemelding. :)
Synd og trist å høre at alt ikke var helt til forventing.
Jeg takker for din tilbakemelding, og dette skal jeg ta med meg videre til teamet så vi kan bli bedre på dette. Vi kan så absolutt bli bedre på dette i teamet. :)

Takk for besøket og hjertelig velkommen tilbake. :)

Med vennlig hilsen
Jeanette Johansen

Anmeldt 13. august 2020 via mobile enheter

Utsiden av restauranten var et lite, grått og anonymt bygg. Man kunne ikke forestille seg hvilke gastronomiske herligheter som skjulte seg bak muren. Lokalet innendørs så ut som en normal restaurant, ikke noe man forbinder med en gourmetrestaurant. Spisesalen var ganske liten, kanskje rundt 30 gjester fikk plass der. Vi spiste 5 retter. Mye fisk. Kokkene klarte å gi oss mye smak av enkle og vanlige råvarer. Det tok ca 30 minutter mellom hver rett.

Takk, kravstoremeg
fagnf2018, Marketing på Fagn, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. august 2020

Hei,

Takk for tilbakemelding i Fagn_ Bistro. :)
I Bistro serveres det 3 og 5 retter A la carte meny. :) Det er en uformell restaurant.
Nede i dining som det serveres 10 og 20 retters smaksmenyer som tilhører gourmet restauranten. :)

Takk for besøk i Fagn Bistro og hjertelig velkommen til bake om det er i Bistro 2 etasje eller i Dining i 1 etasje. :)

Med vennlig hilsen
Jeanette Johansen

Reisende som så på Fagn, så også på

Har du vært i Fagn? Del dine erfaringer!