“Vårt første besøk på Fagn frister så absolutt til gjentakelse!”
Anmeldelse av Fagn

Fagn
Vurdert som nr. 2 av 294 Restauranter i Trondheim
Anmeldt 26. februar 2021

Trivelig og profesjonell mottakelse.

Vi hadde bestilt 10-retters med ordinær vinpakke, og vi ble servert fantastisk mat fra første lille smak. Det ligger mye arbeid bak hver eneste rett.
Tilhørende viner matchet utrolig godt, og bidro så avgjort til å høyne smaksopplevelsene.
Presentasjonen av rettene, både visuelt og muntlig, og holdt høy klasse.
Vi finner egentlig ikke noe spesielt å sette fingeren på.
En veldig positiv opplevelse!

Dato for besøk: februar 2021
2  Takk, 336arvidh

Anmeldt 26. januar 2021

Vi giftet oss før jul, og valgte å dra til Fagn for en god matopplevelse
Vi ble utrolig skuffet over maten, det smakte rett og slett ikke godt. Brødet var kanskje det beste på hele måltidet og det var utrolig trist. Greit det skal være spenstig med eks. pissmaur og andelever, men når smaken ikke harmonerer blir det bare skuffende. Kjipe penger. Hit kommer vi ikke tilbake. Pluss for toalettet.

Dato for besøk: desember 2020
4  Takk, charlottemolden
Anmeldt 22. desember 2020

Fantastisk mat og tilhørende drikke, servert med et smil og fremragende kunnskap.
Anbefales på det sterkeste !!

Dato for besøk: desember 2020
Takk, Vinmat123
Anmeldt 30. november 2020

Vi hadde en fantastisk opplevelse, gode smaker, herlig presentert og kunnskapsrike og engasjerte servitører. Hvis man skal unne seg noe bra å spise i Trondheim er dette verdt pengene. Vi hadde litensmaksmeny, med vinpakke som var mer enn nok til å bli god og mett og glad. Maten og drikken passet veldig godt sammen, dessertvinen var fantastisk. Gode viner som man ikke får kjøpt på polet. Også kjøkkensjefen kom å fortalte om hvordan maten var laget og tilberedt. Hele besøket var som en reise i en kulinarisk verden. Anbefales!

Dato for besøk: august 2020
Takk, 134ingridf
Anmeldt 29. september 2020

Til denne prisen og med en Michelin stjerne i sekken, forventer jeg mye. Dessverre ble ikke mine forventninger innfridd. Er man på fine dining så bør maten være god. Alle retter var fantastisk presentert. De var som små kunstverk! Men - det meste smakte ikke noe godt. Av 20 retter var en firedel rett og slett ikke gode. Kun to retter vil jeg si smakte godt. Resten av rettene var greie - litt på den smakløse siden faktisk. Fritert reinlav smaker ingenting,- det var med i to retter. Pissmaurene var absolutt ikke gode. Flere retter skulle spises med fingrene, men gikk i stykker på vei opp fra fatet og endte opp som kliss inni hånda. Dette var en underlig opplevelse. Tror det blir en god stund før jeg kommer tilbake hit.

Dato for besøk: september 2020
4  Takk, Hilde G

Reisende som så på Fagn, så også på

Har du vært i Fagn? Del dine erfaringer!