“Ikke til forventningene”
Anmeldelse av Fagn

Fagn
Vurdert som nr. 6 av 296 Restauranter i Trondheim
Anmeldt 8. august 2021 via mobile enheter

5 retter på bistroen - er ikke så glad i «fine dining». Men dessverre en skuffelse. Maten var ikke mer enn OK, og svært knipne både på mat og vin. Var like edru da jeg gikk som da jeg kom…

3  Takk, Dagval

Anmeldt 7. august 2021

Fantastisk opplevelse og engasjerte kokker og kelnere tok oss med på en reise av de sjeldne. Vi hadde bestillt «full pakke» med vin. Vi mistet etterhvert oversikten over hvor mange retter, men det må ha vært minst 18 av stort og smått. Virkelig vel verdt pengene!

2  Takk, 658hannet
Anmeldt 30. juli 2021 via mobile enheter

Vi reiste til Trondheim bare for og spise på denne resturangen og de leverte så til de grader. Mange av rettene kommer til og huskes i smaksløkene i flere år. Takk for god mat og god service!! Vi ses igjen ♥️

Takk, j_rgenk104
Jeanette J, Marketing på Fagn, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. august 2021

Hei,

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. :-)

Takk for besøket, og hjertelig velkommen på besøk igjen. <3

Anmeldt 20. mai 2021 via mobile enheter

En kjempefin opplevelse. Nedtonet og personlig service. En nydelig meny fylt av overraskelser (stor smaksmeny)
Kreative smakskombinasjoner som innfridde til det fulle.

Dato for besøk: april 2021
Takk, Fresno_10

Hei,

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. :-)

Takk for besøket, og hjertelig velkommen på besøk igjen. :-)

Anmeldt 9. mars 2021

En femretters på Fagns bistro ble vinterens aller beste matopplevelse for vår del. Servicen var av det aller beste slaget. Kunnskapen om matens råvarer og tilbehørets opprinnelse var av det inngående og grundige slaget. Vinpakken ble servert flott temperert og grundig presentert. De to i selskapet som drakk alkoholfritt fikk en smaksreise de sent vil glemme og servitørens kunnskaper om opprinnelsen til de forskjellige serveringene gav en detaljkunnskap som var aldeles imponerende. til og med kart ble tatt frem for å vise eksakt adresse på gården der plommecideren var hentet!1 Kanskje ikke nødvendig for alle, men for oss som er en veldig matinterressert familie var dette gøy!
Selve maten hadde en touch av finesse som både mor hobbykokk og yngstesønn elev ved Norsk Restaurantskole må jobbe lenge for å kunne kopiere. Hjortetartar med karseis var en overraskelse med balanserte smaker, nye teknikker og fingerspissgefuhl. Sjøkrepshalen var så saftig og delikat smaksatt at det ble fest i munnen. Skreien hadde nydelig sprøstekt overflate med lekre flakete fibre innvendig. Også denne perfekt stek og lagt på en seng av kremet kål. Både gane og øyne kjente at dette var fest! Høyrygg i rødvinssky med smørstekte småpoteter var en smaksfest. Da servitøren spurte om vi ville ha litt oster kom svaret spontant med et digert smil": Selvsagt!" Tre lokale ost ble servert med en solbærchutney og sprøtt knekkebrød. Desserten fulgte samme høye nivå og ble fulgt av kaffe som var godt brygget og en tekopp som svarte til mors ønsker. Vi avsluttet kvelden i perlehumør og forsvant ut i snøstormen for å ta godt vare på opplevelsen som ett av våre aller beste matminner noensinne.

Dato for besøk: mars 2021
Takk, MarianneM1910
Fagn F, Markedsføring på Fagn, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. august 2021

Så hyggelig og veldig fin tilbakemelding. Tusen takk<3
Tusen takk for besøket, og hjertelig velkommen på besøk igjen.

Jeanette Johansen

Reisende som så på Fagn, så også på

Har du vært i Fagn? Del dine erfaringer!