“Må oppleves!”
Anmeldelse av Fagn

Fagn
Vurdert som nr. 6 av 295 Restauranter i Trondheim
Anmeldt 21. august 2021 via mobile enheter

Min far, bror og jeg fikk endelig gjennomført middag på Fagn. Dette hadde blitt satt på vent som følge av Covid.

Da vi ankom ble vi umiddelbart ønsket velkommen av servitører ok kokker i bistro delen i 2 etasjen. Deretter kunne vi bestille drinker til å starte
med før middagen. Vi valgte like så godt å bestille forskjellige drinker og ble godt fornøyde med disse.

Etter disse ble konsumert ble vi ført ned til førsteetasje og til bordet vårt. Lokalet var intimt og enkelt med en god oversikt over kjøkkenet hvor alt ble tilberedt. Vi fikk bordet rett foran kjøkkenet og det var veldig spennende å se og studere hvordan kjemien og «rytmen» på kjøkkenet var.

Vi hadde bestilt stor smaksmeny. Jeg skal ikke beskrive alle rettene i denne anmeldelsen. Vi var veldig fornøyd og imponert over alle rettene og smakene, men ikke minst hvordan disse var paret med vin som ga enkelte av rettene en ny dimensjon!
Det var kun 1 rett som vi i en treenighet ikke likte spesielt godt og det var en Dashi buljong som ble tilberedt ved bordet. Det var godt men ikke noe for våre ganer. Men dette gjorde ikke ett negativt inntrykk på kvelden.

Ellers var både servitørene og kokkene utrolig flinke til å ivareta gjestene og vi fikk snakket, rost maten og fikk komme med konstruktive innspill om våre opplevelser med både kjøkkensjef og sous chef mot slutten av middagen.

Har du tid til å booke frem i tid og har økonomien til å unne seg denne opplevelsen så er det ingenting å vente på! Jeg skal tilbake

2  Takk, Tom U
Jeanette J, Markedsføring på Fagn, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. august 2021

Hei.

Tusen takk for en flott tilbakemelding <3
Så fint å høre at dere hadde en fin opplevelse hos oss. Det gjør oss så glade:-)

Tusen takk for besøket!
Hjertelig velkommen tilbake hos oss:)

Anmeldt 8. august 2021 via mobile enheter

5 retter på bistroen - er ikke så glad i «fine dining». Men dessverre en skuffelse. Maten var ikke mer enn OK, og svært knipne både på mat og vin. Var like edru da jeg gikk som da jeg kom…

3  Takk, Dagval
Anmeldt 7. august 2021

Fantastisk opplevelse og engasjerte kokker og kelnere tok oss med på en reise av de sjeldne. Vi hadde bestillt «full pakke» med vin. Vi mistet etterhvert oversikten over hvor mange retter, men det må ha vært minst 18 av stort og smått. Virkelig vel verdt pengene!

2  Takk, 658hannet
Anmeldt 30. juli 2021 via mobile enheter

Vi reiste til Trondheim bare for og spise på denne resturangen og de leverte så til de grader. Mange av rettene kommer til og huskes i smaksløkene i flere år. Takk for god mat og god service!! Vi ses igjen ♥️

Takk, j_rgenk104
Jeanette J, Marketing på Fagn, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. august 2021

Hei,

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. :-)

Takk for besøket, og hjertelig velkommen på besøk igjen. <3

Anmeldt 20. mai 2021 via mobile enheter

En kjempefin opplevelse. Nedtonet og personlig service. En nydelig meny fylt av overraskelser (stor smaksmeny)
Kreative smakskombinasjoner som innfridde til det fulle.

Dato for besøk: april 2021
Takk, Fresno_10

Hei,

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. :-)

Takk for besøket, og hjertelig velkommen på besøk igjen. :-)

Jeanette Johansen

Reisende som så på Fagn, så også på

Har du vært i Fagn? Del dine erfaringer!