“Kjempegod kylling”
Anmeldelse av Crispy Fried Chicken

Crispy Fried Chicken
Vurdert som nr. 244 av 298 Restauranter i Trondheim
Anmeldt 22. januar 2019 via mobile enheter

Besøkte restauranten for 2 gang og ble ikke skuffet. Kjøpte en «bøtte» med mix kylling samt kyllingfilet og milkshake. Veldig god smak og effektiv servering.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, 706kyrrea

Anmeldt 19. juli 2018

En fastfood restaurant som baserer seg på fritert kylling, dette er fett, men sevfølgelig smaker dette, synes ikke de har nivået til endel KFC jeg har besøkt rundt om i verden, men mye for pengene er det

Dato for besøk: juni 2018
Takk, BorgarT1
Anmeldt 14. januar 2018 via mobile enheter

Logoen er nok ufrivillig komisk treffende med sine 3 stjerner. Vi var hvertfall enige om å gi stedet max 3 av 5 mulige...
Fries føltes som glovarm potetmos med skorpe, og alle kyllingvariantene i mix-bøtta var overraskende smakløse.
CFC er definitivt ikke KFC. Sorry.

Dato for besøk: januar 2018
2  Takk, ilhaugen
Anmeldt 8. januar 2018

God mat spesielt: buffalo wingsa , med hyggelig service alle gangene jeg hav vært der. Prisen er dog noe høy i forhold til andre fast food alternativer i Trondheim.

Dato for besøk: desember 2017
Takk, Tim12345678910111213
Anmeldt 18. november 2017 via mobile enheter

Maten smakte bare så ubeskrivelig vondt. Selv 16-åringen min, som elsker alt av fast food, ikke klarte å få det i seg.

Dato for besøk: november 2017
2  Takk, Anna N

Reisende som så på Crispy Fried Chicken, så også på

Trondheim, Trondheim

Har du vært i Crispy Fried Chicken? Del dine erfaringer!