morsomt - men pass på å velge løype tilpasset alder

Anmeldt 28. mai 2019
agent0072013
Trondheim, Norge
Flott park!

Morsom park og klatre i. Enkelt å finne fram. Håper det kommer flere løyper i fremtiden. Hyggelig... les mer

Anmeldt 27. august 2018
Monica V

Anmeldt 28. mai 2019

Flott park med masse muligheter for en spennende dag. Vår 8 åring la ut på en løype som var meget krevende og skummel (for voksne også)! og da fant vi ut (for sent) at det var svært lite mulighet for å komme seg ned når man først hadde begynt. Dette kunne de merket bedre. Løypene burde generelt vært bedre merket ved start vi tok en løype som var grønn og det stod 110 cm - som tilsvarer høyden til en 5 åring. Løypen var definitivt ikke for denne alderen. Løypen er meget lang, og en som stod på bakken måtte til slutt gå et stykke for å finne en ansatt som kunne hjelpe barna ned. Så lenge man er klar over dette, kan man få en morsom dag her. Vi fikk også en skade på et barn, og det var svært lite førstehjelps utstyr tilgjengelig da vi spurte - kun plaster og saks... Burde i det minste ha sårrens til å vaske med.

Dato for opplevelse: mai 2019
Takk, agent0072013
Compass20598954323, Guest Relations Manager på Høyt og Lavt Trondheim, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6 dager siden

Hei, takk for din tilbakemelding. Vi er glade for at dere hadde en spennende dag hos oss!
Det har vært et stort hopp i vanskelighetsnivå mellom våre oransje (fra 80 cm) og grønne løyper(fra 110 cm). For å avhjelpe dette, har vi bygd ei lysegrønn løype som et etterlengtet mellomtrinn slik at de aller yngste (og letteste) har et godt alternativ før de evt. går videre på de høyere grønne løypene.
Førstehjelpsutstyr har vi på huset for alle behov, inkludert sårrens. Bare å spørre etter det om det skulle oppstå behov

Anmeldt 27. august 2018

Morsom park og klatre i. Enkelt å finne fram. Håper det kommer flere løyper i fremtiden. Hyggelig betjening.

Dato for opplevelse: august 2018
1  Takk, Monica V

Tusen takk for fin tilbakemelding! Vi har bygget nye løyper og vil fortsette å utvide etterhvert som vi drifter videre.
Velkommen tilbake

Anmeldt 27. august 2018 via mobile enheter

Utrolig flott park for både store og små varierte løyper og oversiktlig park! Kjempegod service fra blide og hjelpsomme ansatte gjør opplevelsen i parken ekstra fin

Dato for opplevelse: august 2018
1  Takk, 904leneh

Tusen takk for fin tilbakemelding! Vi som jobber her gjør det vi kan for at dere skal ha en fin opplevelse -det gjør også arbeidsdagen vår mye bedre! Velkommen tilbake

Anmeldt 18. august 2018 via mobile enheter

Jeg var i klatreparken for første gang sammen med jobb. Mange utfordrende baner og god opplæring på starten. Den sorte løypen var definitivt den vanskeligste og morsomste!! Anbefales :)

Dato for opplevelse: juni 2018
1  Takk, eddad2018

Takk for anbefaling
Vi ønsker å være et tilbud for alle, derfor har vi løyper som passer alle ambisjonsnivå og aldersgrupper.
Kom gjerne og prøv våre nye løyper!

Anmeldt 14. august 2018 via mobile enheter

Effektivt ved ankomst med hjelp til seler og hjelm og deretter i opplæringsløypene. Høydedrav i de ulike løypene. Anbefaler å levere egenerklæring for alle som skal være med på nettet på forhånd. To oransje løyper som passet for 4 åringen. De grønne løypene ble for vanskelig for 4 åringen, men 6 åringene fikk det til. God hjelp fra de ansatte underveis. Ikke matservering, så det bør taes med matpakke for man bruker masse energi her. Dårlig med parkeringsplass så anbefales kollektivtrafikk hvis man ikke er tidlig ute.

Dato for opplevelse: juli 2018
1  Takk, 426margits

Takk for fin anmeldelse
Vi har nå en grønn løype som vi har bygget lav og slik at de yngre kan klare den selv om de andre grønne blir litt for vanskelige.
Matservering er fremdeles ikke ikke noe vi prioriterer, men har et greit utvalg nå om man blir sulten underveis.
Bl.a. selger vi Big Bite. Vi anbefaler fremdeles buss/sykkel om man kan, men har tilgjengelig ekstra parkering i helger og fellesferie ved et nabobygg.