Expedia.comUSD 115
TripadvisorUSD 115
Orbitz.comUSD 115
Anmeldt 8. desember 2018 via mobile enheter

I okt. og nov.-18 bodde jeg til sammen 8 netter, fordelt på 3 opphold/rom, på hotellet. Jeg er superfornøyd! Prisen står til standarden. Sentral beliggenhet! Kort vei til butikker, restauranter og flybuss. Betjeningen veldig hyggelige og behjelpelige. Rommene er rene, men litt slitt. Minikjøleskap på alle rom, som kan fylles med frokost og drikke fra matbutikkene rett rundt hjørnet. OBS! Ikke frokost på hotellet, ikke vannkoker rommet, felles tekjøkken i en etg., hårføner på noen rom, og ikke daglig renhold. Det er et praktisk «jeg trenger bare et sted å sove»-hotell. (Vil du ha luksusopphold velger du bare et annet hotell.) Jeg kommer definitivt tilbake!

Dato for oppholdet: november 2018
Takk, JofridW
MmarteP, Resepsjonssjef på City Living Schøller Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. desember 2018

Hei Jofrid W,

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Vi setter stor pris på å høre at du er svært fornøyd med dine opphold her hos oss.

Vi er glade for å høre at vårt konsept og sentrale beliggenhet midt i hjertet av Trondheim passer godt for deg.
Vedrørende frokostalternativer, får alle våre gjester 15% rabatt på frokost ved bakeriet Godt Brød, samt frokostbuffet til en gunstig pris ved et av våre samarbeidshoteller.
Gi gjerne beskjed i resepsjonen ved neste opphold dersom du ønsker å låne hårføner.

Ønsker deg hjertelig velkommen tilbake til City Living Schøller Hotel!

Anmeldt 25. november 2018

Vi var sent ute med hotellbestilling til langhelg i Trondheim, men kom over dette hotellet som vi bestilte til en overkommelig pris. Hotellet ligger veldig sentralt til, noe som var svært lettvint. At de ikke serverer frokost oppdaget vi i ettertid, men det var forsåvidt greit med frokost på et nærliggende hotell, det også til en overkommelig pris. Rommet vi fikk bar preg av slitasje, og var ikke særlig koselig. Vi var der fra torsdag til søndag, og på denne tiden var det overhodet ingen innom rommet for service. Ikke oppredd seng, ikke bytte av håndduker, tømming av søppelbøtte, påfyll av toalettpapir. Her har hotellet forbedringspotensiale! Hotellet blir nok ikke vårt valg flere ganger.

Dato for oppholdet: november 2018
Takk, inervik9
MmarteP, Resepsjonssjef på City Living Schøller Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. desember 2018

Hei inervik9,

Takk for din tilbakemelding.

Vi er glade for å høre at dere er fornøyde med vår sentrale beliggenhet.
Som frokostalternativer tilbyr vi fri bruk av vårt velutstyrte gjestekjøkken, i tillegg til at alle våre gjester får 15% rabatt på frokost ved bakeriet Godt brød og mulighet til å kjøpe frokostbuffet ved et av våre samarbeidshoteller.
Ved opphold over syv dager tilbyr vi renhold av rom. For kortere opphold enn dette bytter vi håndduker, tømmer søppel og fyller på toalettpapir på forespørsel.
Vi takker for deres tilbakemelding vedrørende rommets standard, da vi alltid ønsker å forbedre oss for å tilby våre gjester et fint opphold her hos oss.

Vi håper at vi kan ønske dere velkommen tilbake til City Living Schøller Hotel ved en annen anledning.

Anmeldt 27. august 2018

Det perfekte sted for overnatting når behovet bare er ei seng og en dusj. Har bodd mye på hotell i forbindelse med jobben.
Så dette hotellet dekket mitt behov. Perfekt for en weekend også hvis ikke målet med oppholdet er selve hotell opplevelsen.
Deilig å slippe å ha service inne på rommet hver dag. Det var bare å be om flere hand duker etterhvert som behovet meldte seg.
Hyggelig og hjelpsomme folk i resepsjonen. Gangavstand til nesten alt i sentrum. Sparte mange taxi kroner på transport.

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, _tinecss
Marte P, Resepsjonssjef på City Living Schøller Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. august 2018

Hei,

Tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss en så fin tilbakemelding, det setter vi stor pris på.
Det er godt å høre at du er fornøyd med vårt hotellkonsept, service i resepsjonen samt hotellets lokasjon.
Hjertelig velkommen tilbake ved en annen anledning!

Anmeldt 8. mars 2018

Ok rom, men fellesområdene var heller dårlig.
Men prisen vart lav og dem i resepsjonen var veldig hyggelig.

Sentralt og nærmeste restaurant var kjempebra (Le Bistro).
Dette er hotellet hvis du vil se byen, ikke være på hotellet.

Dato for oppholdet: mars 2018
  • Reisetype: Reiste alene
Takk, Runar W
Marte P, Front Office Manager på City Living Schøller Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. august 2018

Hei Runar W,

Tusen takk for din tilbakemelding!
Vi trenger både ris og ros, så denne satte vi stor pris på.
Vi er glade for å høre at du er fornøyd med vår lokasjon, prisen på oppholdet og servicen som ble ytet av våre resepsjonister.

Ønsker deg hjertelig velkommen tilbake ved en annen anledning.

Anmeldt 31. oktober 2017

Beliggenheten er upåklagelig da Scholler ligger midt i sentrum. Selve rommene er preget av slitasje, men for en langhelg i Trondheim passer de perfekt for de som er mer ute i byen enn på hotellrommet. Betjeningen var behjelpelig med alle våre behov. Vi fikk satt inn ekstra seng i leiligheten vi hadde, men ekstra sengen var svært skitten og vi fikk den byttet etter vi tok kontakt med resepsjonen. Branninnstruksene på vårt rom var feil, men dette ble også rettet opp etter at vi gjorde dem oppmerksom på det. Selve leiligheten var romslig, med et stort soverom og bad i andre etasjen. Badet bar preg av slitasje. Og kanskje en smule dårlig trykk på vannet i dusjen. Leiligheten hadde et lite kjøkken med alt vi trengte. Svært bra med kjøleskap. Fint å ha en sofa å slappe av i. Et kjøkkenbord med to stoler, men kunne godt ha vært en eller to stoler til. Fint at vinduene, både på soverommet og i stuen, kunne åpnes for å kunne lufte.

Romtips: Leilighetene med kjøkken ligger i en rolig etasje
Dato for oppholdet: oktober 2017
  • Reisetype: Reiste med venner