Expedia.comUSD 133
eDreamsUSD 132
Orbitz.comUSD 134
CheapTicketsUSD 134
Anmeldt 30. juli 2020 via mobile enheter

Hotellet ligger meget sentralt og har kort avstand fra Sentralstasjon.
Man kan gå til fot til de fleste attraksjonene. Beliggenheten er flott.
Det var trangt i resepsjonen når vi kom inn kl 22 og det var vogner med sengetøy.
Jeg ville gjerne ha bedre utsikt fra vinduet enn det som vi hadde, men resepsjonist sa at det ikke var ledige rom.

2  Takk, Lena_Oslo
Anmeldt 20. oktober 2019

Visste at hotellet ikke serverte frokost,men det var mange ukjente detaljer. Rommet blir ikke stellt under tredagers opphold søppel blir heller ikke tømt. Det var et romslig kjøleskap som var kaldt og fint. Over kjøleskapet hang det noen kleshengere. Det var det eneste stedet å henge fra seg tøy. Selve rommet var romslig,men burde vært innredet på en annen måte. Sengene var gode.Parkeringsplass fantes ikke. Så vi måtte stå ulovlig parkert,mens vi bar inn og ut bagasjen. Vi kunne kjøpe bakevarer til redusert pris i en forretning som lå et stykke vekk og som hadde høye priser.

Romtips: vi lå på 407. takvindu som ga mye lys og utsikt mot Stifstgården
Dato for oppholdet: oktober 2019
Takk, Nilsen A
Anmeldt 18. august 2019

Plassert midt i smørøyet, som nærmeste nabo til Stiftsgården og med svært rimelig pris må det bli 5 stjerner, selv om rommene er av enkel grei standard, at det ikke serveres frokost, men du har mulighet for selvhushold.
Det beste er faktisk en svært god og personlig service som er sjelden vennlig og ikke påtrengende.
Dette er klart mitt førstevalg neste gang jeg skal til Trondheim.

Dato for oppholdet: august 2019
Reisetype: Reiste alene
2  Takk, ClausE
Anmeldt 16. august 2019

Ble møtt av en blid og koselig dame i resepsjonen da vi ankom hotellet. Fikk også en svært hyggelig beskjed om at de hadde oppgradert rommet vårt fra dobbeltrom til leilighet, noe vi ble kjempeglad for! Istedenfor å bruke mye penger på å spise ute, så kunne vi nå lage mat på rommet. Leiligheten var helt grei, med enkel kjøkkenkrok, stue og trapp opp til hems med seng og bad. Gammelt og slitt, men hjemmekoselig og hyggelig! Midt i sentrum, men merker ikke mye støy fra gata. Anbefales.

Dato for oppholdet: august 2019
Takk, Elizabeth E
Anmeldt 5. mai 2019 via mobile enheter

Flott alternativ om man vil bo sentralt i Trondheim og ikke er så opptatt av tidlige Hotellfrokoster. Bra greie. Billig og enkelt. Rent og pent. Godt fornøyd. Ikke noen utsikt å snakke om, men for dem som bare trenger å sove i sentrum er det helt konge. :)

Dato for oppholdet: mai 2019
Reisetype: Reiste alene