“Hyggelig betjening. ”

Lille ThAILAND restaurant og bar
Vurdert som nr. 139 av 298 Restauranter i Trondheim
Anmeldt 25. november 2018 via mobile enheter

Jeg valgte thaimat når det var tid for søndagsmiddagen - and med appelsinsaus. Trodde først jeg hadde fått retten som står over på menyen: And Palo. Stekt and med thaisaus, soyasaus og pepper da jeg savnet den friske appelsinsmaken. Anda kunne også vært mer sprøstekt.
Håper - og tror - kokken var litt uheldig da maten har smakt utmerket ved tidligere besøk.
Svært så hyggelig og blid betjening som alltid. Ikke så rart, egentlig, de kommer jo fra Smilets land.

Takk, frodet192

Anmeldt 16. oktober 2018

Vi har komme flere ganger tilbake til Lille Thailand - maten skuffer aldri, kjempegod service og snille priser. Trivelig og avslappet stemning. Anbefales hvis du leter etter god og rimelig thai mat i Trondheim!

Takk, barbrol969
Anmeldt 10. oktober 2018 via mobile enheter

Samme sjanger som alle andre asiatiske spisesteder, det smaker stort sett likt over alt. Betjening, service og pris er ok. Hverken mer eller mindre skiller seg ikke ut fra konkurrentene.

2  Takk, gaute_2017
Anmeldt 16. september 2018

Dette får du over alt. Så om du vil ha litt mat og en øl på tur til Lerkendal er dette helt ok. De hadde inge problemer med å spesialtilpasse våre ønsker.

Dato for besøk: oktober 2017
Takk, Terje Ø
Anmeldt 27. august 2018 via mobile enheter

Har vært her nå 4 ganger og har vært like fornøyd hver gang. Maten er nydelig og god størrelse på porsjonene.

Dato for besøk: august 2018
Takk, guros562

Reisende som så på Lille ThAILAND restaurant og bar, så også på

Har du vært i Lille ThAILAND restaurant og bar? Del dine erfaringer!