“Liten restaurant ”

Lille ThAILAND restaurant og bar
Vurdert som nr. 186 av 288 Restauranter i Trondheim
Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Liten restaurant som ligger litt utenfor bykjerna, men gåavstand til Scandic Lerkendal. Hyggelig betjening og god mat til fornuftig pris. Kommer gjerne tilbake hit ved en senere anledning.

Takk, kuulman64

Anmeldt 12. januar 2020

Det var rask servering og god mat. Det var så god mat med blomster pynt ved siden av tallerken. Finne plass og koselig. Rolig med lit thai music. Nærmere veien og buss stop også.

Jeg har bestilt nr. 12 kylling med caschewnøtter som var anbefalet av restaurant. Det var veldig god saus og smaken av kylling.

Dato for besøk: januar 2020
Takk, Monnymoonny
Anmeldt 26. april 2019 via mobile enheter

Vi var innom en tur i dag, to voksne og to barn. Koselig lokale, trivelig atmosfære og hyggelig betjening. Dessverre ingen egen barnemeny, noe som gjorde at barna ikke klarte å spise opp all maten. Likevel synes vi at maten smakte veldig godt, og porsjonene gjorde at de voksne også ble gode og mette. Absolutt et bra alternativ til sentrumsrestaurantene!

Dato for besøk: april 2019
Takk, karlstevef
Anmeldt 25. november 2018 via mobile enheter

Jeg valgte thaimat når det var tid for søndagsmiddagen - and med appelsinsaus. Trodde først jeg hadde fått retten som står over på menyen: And Palo. Stekt and med thaisaus, soyasaus og pepper da jeg savnet den friske appelsinsmaken. Anda kunne også vært mer sprøstekt.
Håper - og tror - kokken var litt uheldig da maten har smakt utmerket ved tidligere besøk.
Svært så hyggelig og blid betjening som alltid. Ikke så rart, egentlig, de kommer jo fra Smilets land.

Takk, frodet192
Anmeldt 16. oktober 2018

Vi har komme flere ganger tilbake til Lille Thailand - maten skuffer aldri, kjempegod service og snille priser. Trivelig og avslappet stemning. Anbefales hvis du leter etter god og rimelig thai mat i Trondheim!

Takk, barbrol969

Reisende som så på Lille ThAILAND restaurant og bar, så også på

Har du vært i Lille ThAILAND restaurant og bar? Del dine erfaringer!