“Meget god Thaimat ”

Lille ThAILAND restaurant og bar
Vurdert som nr. 146 av 296 Restauranter i Trondheim
Anmeldt 8. august 2021 via mobile enheter

Veldig god mat, minnet meg om Thailand Vi var 9 personer med forskjellige retter. Alle rettene smakte veldig godt Personalet er hyggelig å kvalitet .

Takk, 43terjes

Anmeldt 23. juni 2021 via mobile enheter

Vi kom over dette stedet for vi ville ha thailandsk mat. Lite sted, hyggelig betjening. Hadde vårruller som var gode og en rett med spagetti, kylling, ingefær og masse krydder ig en rett med nudler, kylling og mye krydder. Var veldig godt. Stedet er over gjennomsnittlig, men ikke ypperlig - anbefales og vi spiser der gjerne igjen.

Dato for besøk: mai 2021
1  Takk, 282christopherb
Anmeldt 18. desember 2020

Bestilte en phad thai, og det jeg fikk var en porsjon med liten smak og lite scampi, ikke verdt pengene. Tok også med en Gai Chup Pang Tod, den var ekstremt tørr og smakte kun frityr. Maten kom raskt, men sto ikke opp til forventningene

Dato for besøk: desember 2020
Takk, 450sunnivad
Anmeldt 16. november 2020 via mobile enheter

Koselig liten restaurant. Nydelig mat. Rimelig. Store porsjoner. Meget hyggelig betjening. Rent. Anbefales virkelig.

Dato for besøk: november 2020
Takk, 894kineb
Anmeldt 14. oktober 2020 via mobile enheter

Grei pris, men det var mindre porsjoner enn andre asiatiske. Bestilte veldig hot, men fikk verldig mild

Dato for besøk: oktober 2020
2  Takk, heidichristine0

Reisende som så på Lille ThAILAND restaurant og bar, så også på

Har du vært i Lille ThAILAND restaurant og bar? Del dine erfaringer!