“Nydelig mat.”
Anmeldelse av Kraft Bodega

Kraft Bodega
Vurdert som nr. 18 av 295 Restauranter i Trondheim
Anmeldt 23. juli 2021

Fin atmosfer og fantastisk mat opplevelse. Fersk varer.
Jeg kan bare anbefale på det sterkeste.
Tre forskjellige retter og alle helt top.

Dato for besøk: januar 2021
Takk, barborap707

1923 av 107 anmeldelser

Anmeldt 1. juli 2021 via mobile enheter

Bestilt bord og ble tatt godt imot. Bestilt 4 retter middag. Varslet personalet på forhånd at jeg er Cøliaki og måtte ha glutenfri mat. Forret så og smakte godt. Grillet Blomkål i smørsaus med diverse tilbehør. Deretter stekt Brosme m/tilbehør. Hovedrett besto av And, saus av kyllingkraft og diverse tilbehør. Dessert var jordbær og en rabarbrakompott, pisket vaniljekrem og karamellisert hvit sjokolade. Hyggelig og informative personale, restaurant anbefales.

1  Takk, 277arnee
Anmeldt 23. mai 2021

Fint lokale, litt mye støy. Litt harde stoler. Brød med brent skorpe. Bra mat og god vin. Uinspirert service trekker mye ned. Serveringen tok overraskende lang tid. Måtte vente lenge mellom hver rett.

Dato for besøk: mai 2021
Takk, Toa71
Anmeldt 26. april 2021 via mobile enheter

Fantastisk måltid på Kraft Bodega fredag 23. april 2021. Vi hadde på forhånd bestilt en 4-retters med vinpakke, og hver eneste rett skåret langt over forventningene. Spesielt forretten, hvite asparges servert med en saus kokt på bl.a. piggvarkraft var en sann nytelse. Sammen med enChablis fra Burgunder 2016. Vinene var tilpasset rettene vi fikk, og et morsomt innslag var øl fra Austmann, Peach Pinata, som ble servert til skreien. Den lettrøkte anden og desserten til slutt satte prikken over i-en.
Vi gikk derfra med stjerner i øynene, passe mett og lett til sinns etter flott opplevelse! Anbefales!!

Dato for besøk: april 2021
1  Takk, 253aaseh
Anmeldt 21. november 2020

Maten var nydelig, og betjeningen ga god informasjon om hva de serverte. Men, det var lite oppfølging underveis; vanskelig å få oppmerksomheten til betjeningen og vi fikk ikke spurt om påfyll av drikke. Det tok unormalt lang tid mellom rettene, og tomme tallerkener ble stående lenge. Vi hadde drikkepakke til maten, men to ganger kom drikken når retten var spist opp. Vi forsøkte flere ganger å få oppmerksomheten til betjeningen uten å lykkes. Og helt til sist, betjeningen bør ikke ta seg en røyk like før de kommer inn igjen for å servere maten.

Dato for besøk: november 2020
Takk, SynneHansen

Reisende som så på Kraft Bodega, så også på

Trondheim, Trondheim

Har du vært i Kraft Bodega? Del dine erfaringer!