“Fantastisk bra!”
Anmeldelse av Kraft Bodega

Kraft Bodega
Vurdert som nr. 18 av 295 Restauranter i Trondheim
Anmeldt 8. august 2021

Et av de beste restaurant-opplevelsene jeg har hatt i mitt liv og det til en (relativt sett) veldig fin pris! Har prøvd de fleste spisestedene i Trondheim og Kraft Bodega kan trygt anbefales på det sterkeste.

Takk, FCBayern

Anmeldt 5. august 2021 via mobile enheter

Besøkte Kraft etter en lengre pause. En meget positiv opplevelse. Mat i særklasse. Høydepunktet var sjøkrepsretten. Flott vi utvalg til greie priser. Mange flasker til drøyt 2 gangen.
Hyggelig og kunnskapsrikt personale.
Anbefales!!

1  Takk, bkbre
Anmeldt 23. juli 2021

Fin atmosfer og fantastisk mat opplevelse. Fersk varer.
Jeg kan bare anbefale på det sterkeste.
Tre forskjellige retter og alle helt top.

Dato for besøk: januar 2021
Takk, barborap707
Anmeldt 1. juli 2021 via mobile enheter

Bestilt bord og ble tatt godt imot. Bestilt 4 retter middag. Varslet personalet på forhånd at jeg er Cøliaki og måtte ha glutenfri mat. Forret så og smakte godt. Grillet Blomkål i smørsaus med diverse tilbehør. Deretter stekt Brosme m/tilbehør. Hovedrett besto av And, saus av kyllingkraft og diverse tilbehør. Dessert var jordbær og en rabarbrakompott, pisket vaniljekrem og karamellisert hvit sjokolade. Hyggelig og informative personale, restaurant anbefales.

1  Takk, 277arnee
Anmeldt 23. mai 2021

Fint lokale, litt mye støy. Litt harde stoler. Brød med brent skorpe. Bra mat og god vin. Uinspirert service trekker mye ned. Serveringen tok overraskende lang tid. Måtte vente lenge mellom hver rett.

Dato for besøk: mai 2021
Takk, Toa71

Reisende som så på Kraft Bodega, så også på

Trondheim, Trondheim

Har du vært i Kraft Bodega? Del dine erfaringer!