“God mat, vin og service! Bedre enn forventet!”
Anmeldelse av Kraft Bodega

Kraft Bodega
Vurdert som nr. 20 av 295 Restauranter i Trondheim
Anmeldt 27. august 2021 via mobile enheter

Kraft bodega har fine lokaler med godt lys, ligger ved brattørakaia i Trondheim.
Beliggenheten bør bety en god porsjon med fisk på menyen. Det stemmer.
Vi valgte 7 retteren full kraft med tilhørende drikkepakke.
Fantastisk gode fiskeretter kombinert med god vin startet måltidet, så kom det en vegetar fulgt av lysing før kveldens eneste kjøttrett... rådyr som også var utmerket.
Vi valgte å legge til comte med tilhørende vin før desserten.
Alt var fantastisk.
Dette var måltid som overgikk forventningene og var god verdi for pengene.
Anbefaler stedet på det sterke.

1  Takk, 944vidars

Anmeldt 24. august 2021 via mobile enheter

Jeg har vært på Kraft 3 ganger nå. Det er like bra hver gang. De er fantastisk flinke på sjømat. Tror ikke jeg har fått bedre noe sted. Kjøttrettene er ikke alltid fulltreff, men ganske bra sist jeg var der. Veldig hyggelig og proff betjening og et fint lokale. Prisen er bra i forhold til liknende plasser.

Dato for besøk: april 2021
Takk, atcollider
Anmeldt 8. august 2021

Et av de beste restaurant-opplevelsene jeg har hatt i mitt liv og det til en (relativt sett) veldig fin pris! Har prøvd de fleste spisestedene i Trondheim og Kraft Bodega kan trygt anbefales på det sterkeste.

Takk, FCBayern
Anmeldt 5. august 2021 via mobile enheter

Besøkte Kraft etter en lengre pause. En meget positiv opplevelse. Mat i særklasse. Høydepunktet var sjøkrepsretten. Flott vi utvalg til greie priser. Mange flasker til drøyt 2 gangen.
Hyggelig og kunnskapsrikt personale.
Anbefales!!

1  Takk, bkbre
Anmeldt 23. juli 2021

Fin atmosfer og fantastisk mat opplevelse. Fersk varer.
Jeg kan bare anbefale på det sterkeste.
Tre forskjellige retter og alle helt top.

Dato for besøk: januar 2021
Takk, barborap707

Reisende som så på Kraft Bodega, så også på

Trondheim, Trondheim

Har du vært i Kraft Bodega? Del dine erfaringer!