“Rockekokkene”
Anmeldelse av Kraft Bodega

Kraft Bodega
Vurdert som nr. 21 av 298 Restauranter i Trondheim
Anmeldt 29. august 2021 via mobile enheter

Se for deg at du skal på besøk til «Fraglene» og de skal lage mat til deg; sånn er det å komme til Kraft Bodega. De lager skikkelig kul mat som i tillegg er sinnsykt god. Du blir samtidig litt misunnelig fordi du vil være en del av gjengen! Vi var her for 1,5 år siden og var spent om nivået var det samme, men det var faktisk løftet ett par hakk. Skyhøyt nivå, kreativt, mange teknikker og komplekse smaker, bra service og kult lokale. Et must når en er i Trondheim. Gleder meg til å komme tilbake!

Takk, Maayiaa

Anmeldt 29. august 2021 via mobile enheter

En bodega der maten er i fokus. Nye spennende smakskombinasjoner og gode posjoner. Sausene til 2 av rettene; røye og vegetarretten var helt vanvittig komplekse og gode! Beste i byen. (og ja, vi har vært på 2 steder med stjerner). Servicen var vennlig og god. Vinpakken var bra. Vi er personlig ikke så glad i naturvin, og når man kommer til Muscaten er man veldig mettet på inntrykk, men et par av dem satt virkelig godt. En avslappet, uformell, kul stil.

Takk, 811marianneh
Anmeldt 27. august 2021 via mobile enheter

Kraft bodega har fine lokaler med godt lys, ligger ved brattørakaia i Trondheim.
Beliggenheten bør bety en god porsjon med fisk på menyen. Det stemmer.
Vi valgte 7 retteren full kraft med tilhørende drikkepakke.
Fantastisk gode fiskeretter kombinert med god vin startet måltidet, så kom det en vegetar fulgt av lysing før kveldens eneste kjøttrett... rådyr som også var utmerket.
Vi valgte å legge til comte med tilhørende vin før desserten.
Alt var fantastisk.
Dette var måltid som overgikk forventningene og var god verdi for pengene.
Anbefaler stedet på det sterke.

1  Takk, 944vidars
Anmeldt 24. august 2021 via mobile enheter

Jeg har vært på Kraft 3 ganger nå. Det er like bra hver gang. De er fantastisk flinke på sjømat. Tror ikke jeg har fått bedre noe sted. Kjøttrettene er ikke alltid fulltreff, men ganske bra sist jeg var der. Veldig hyggelig og proff betjening og et fint lokale. Prisen er bra i forhold til liknende plasser.

Dato for besøk: april 2021
Takk, atcollider
Anmeldt 8. august 2021

Et av de beste restaurant-opplevelsene jeg har hatt i mitt liv og det til en (relativt sett) veldig fin pris! Har prøvd de fleste spisestedene i Trondheim og Kraft Bodega kan trygt anbefales på det sterkeste.

Takk, FCBayern

Reisende som så på Kraft Bodega, så også på

Trondheim, Trondheim

Har du vært i Kraft Bodega? Del dine erfaringer!