“Byens beste sushirestaurant?”

Kjøkken: Thai
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Buffet, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Buffet, Reservasjoner
Anmeldt 28. august 2018

Var her med en vennegjeng. Nydelig sushibuffet, god og lun stemning. Kvelden ble en suksess -kommer garantert tilbake!

Takk, Reiseglad-12

Anmeldt 4. juni 2018 via mobile enheter

Meget bra og variert Sushibuffet. Varianter med kylling for de som enda ikke er hekta på Sushi. Hyggelig personale og priser man kan leve med. Anbefales!

Takk, wozziwow
Anmeldt 20. februar 2018 via mobile enheter

Hyggelig sted med god atmosfære. God buffet med godt utvalg og jevnt med påfyll. Angrer aldri på et besøk her.

Takk, Bentechristine
Anmeldt 27. november 2017 via mobile enheter

Kos byr på Trondheims beste sushi. Buffeten er velsmakende og variert, og blir fylt på fortløpende. Men 7-rettersen hos Kos anbefales på det varmeste (ev. kaldeste, siden vi snakker sushi!). Fantastiske retter i kombinasjon med SaBrura-hvitvin = det blir ikke bedre enn det.
Ingenting negativt å trekke ned her. Prisen er ikke veldig billig, men selv en student burde unne seg litt Kos i blant ;)

Takk, Pauline N
Anmeldt 6. september 2017

Vi var 8 personer som besøkte denne sushirestauranten, for tredje gang. Vi hadde bestilt bord, siden dette er et veldig populært sted! Som ved tidligere besøk, ble vi ønsket hjertelig velkommen, og vi fikk veldig god service under hele måltidet! I tillegg til de typiske sushibitene, var det også noen retter med fritert fisk og kjøtt, og flere nydelige salater! Alt ferskt og velsmakende! En fryd for både øye, og gane! Vi kommer garantert tilbake!

Takk, gunvorg44

Reisende som så på Kos Bar Og Lounge, så også på

Trondheim, Trondheim

Har du vært i Kos Bar Og Lounge? Del dine erfaringer!