“Overraskende god thaimat”

Bestill bord
ons. 4.8.
20:00
Vurdert som nr. 75 av 284 Restauranter i Trondheim
Beskrivelse: Lan Na er en thairestaurant i hjertet av Trondheim som tilbyr tradisjonell thaimat til en rimelig pris. Nyt maten i våre koselige lokaler, eller ta med maten hjem som take-away.
Anmeldt 12. desember 2018 via mobile enheter

Besøkte denne restauranten i 2. etasje i Søndre gate for første gang. En overraskende fin opplevelse. Hyggelig og oppmerksom betjening, trivelig lokale og svært god mat. Anbefales.

1  Takk, Tony I
kristianx2018, Daglig leder på Lan Na restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. oktober 2020

Tusen takk for din anbefaling!
Du er alltid velkommen tilbake.

Anmeldt 7. november 2018

Måtte ha take away for 5 personer og valget ble Lan Na siden de også kunne tilby levering. Maten kom som avtalt. Maten var god men kunne med fordel vært mer krydret/sterk. Kanskje de skulle spurt oss om hvor sterk vi ville ha maten?

1  Takk, Knut U

Tusen takk for din tilbakemelding!
Du står helt fritt til å velge hvor sterk mat du ønsker, beklager at servitøren ikke informerte om dette.
Håper dere vil komme tilbake ved en senere anledning.

Anmeldt 3. oktober 2018 via mobile enheter

Stakk innom en tur da jeg ønsket noe mat som ikke var helt McDonalds. Ble møtt av en meget serviceinnstilt dame som kom med menyen. Maten var meget god, masse smak. Tok en forrett før hovedrett. Anbefaler dette stedet om du vil ha noe som ikke er som på en norsk restaurant. Rent og pent.

1  Takk, JA D
Anmeldt 24. august 2018 via mobile enheter

Koselig thai restaurant. Trivelig betjening. Kjempe service. Fikk bord raskt og maten kom etter knappe 15 min. Kjempegod mat. Stor porsjon.

Dato for besøk: august 2018
4  Takk, 739trinel

Tusen takk for til hyggelig tilbakemelding!

Anmeldt 16. august 2018 via mobile enheter

Restauranten åpnet i dag 16. august og vi var der. Vi spiste and i forskjellige varianter samt spareribs og thailandske fiskekaker til forrett. Nydelig mat og veldig god service. Svært hyggelig betjening. Anbefales!

Dato for besøk: august 2018
4  Takk, 832gunhilda

Reisende som så på Lan Na restaurant, så også på

Trondheim, Trondheim
Trondheim, Trondheim

Har du vært i Lan Na restaurant? Del dine erfaringer!