“Flott restaurant og hyggelig betjening”
Anmeldelse av Lan Na restaurant

Lan Na restaurant
Bestill bord
ons. 28.7.
20:00
Vurdert som nr. 75 av 286 Restauranter i Trondheim
Beskrivelse: Lan Na er en thairestaurant i hjertet av Trondheim som tilbyr tradisjonell thaimat til en rimelig pris. Nyt maten i våre koselige lokaler, eller ta med maten hjem som take-away.
Anmeldt 6. februar 2019

Meget flott restaurant med en trivelig betjening. Forretten med stekt kylling på grillspyd og nøttesaus var meget bra. Hovedretten var en sprøstekt and med tilbehør og har et potensiale til å være en superb rett. Men som med mange andre Asiatiske restauranter er det litt lite friske grønnsaker, og retten har en tendens til å drukne i søt saus En liten stripe saus på retten med en ekstra kopp ved siden, slik som forreten,kunne trukket dette opp til et strålende måltid med hint av eksklusivitet. Desserten var en sprøstekt ananasring med innkjøpt vanlig vanilje-is. Hver for seg er dette svært god, sammen så faller smakene litt gjennom. En hjemmelagd sursøt sorbe med den stekte ananasringen er nok et langt bedre valg.

Takk, enojado75
kristianx2018, Daglig leder på Lan Na restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. oktober 2020

Tusen takk for din tilbakemelding!
Vi skal informere vår kokk om din tilbakemelding.

Anmeldt 18. januar 2019 via mobile enheter

Den beste thaimaten jeg har spist i trondheim, hyggelig betjening og fin innredning med rolig og avslappet atmosfære.

1  Takk, Kari12345689

Hei, takk for din tilbakemelding!

Anmeldt 18. januar 2019 via mobile enheter

Kjempegod mat i en hyggelig restaurant sentralt i byen! Stort utvalg, god plass og rask og koselig service. Anbefales!

1  Takk, 307ninal

Tusen takk for din anbefaling!

Anmeldt 14. januar 2019 via mobile enheter

Denne restauranten ligger midt i sentrum, men når du kommer inn, føles det som en rolig oase. Menyen er omfattende, med noe for enhver smak. Jeg valgte nr 415, Ped chu chi lan na , sprøstekte andebrystskiver i saus med urter. Det smakte fortreffelig, og var absolutt verdt de 239 kr. Servicen var upåklagelig, og med eksotisk interiør og servitør i nasjonaldrakt var det lett å drømme seg bort fra vinteren utenfor.

2  Takk, annegrethek

Tusen takk for din hyggelige tilbakemelding!
Vi er veldig glad for at du ble fornøyd med besøket hos oss. Du er alltid velkommen tilbake.

Anmeldt 12. desember 2018 via mobile enheter

Besøkte denne restauranten i 2. etasje i Søndre gate for første gang. En overraskende fin opplevelse. Hyggelig og oppmerksom betjening, trivelig lokale og svært god mat. Anbefales.

1  Takk, Tony I

Tusen takk for din anbefaling!

Reisende som så på Lan Na restaurant, så også på

Trondheim, Trondheim
Trondheim, Trondheim

Har du vært i Lan Na restaurant? Del dine erfaringer!