“God mat og god service.”
Anmeldelse av Lan Na Restaurant

Lan Na Restaurant
Vurdert som nr. 56 av 297 Restauranter i Trondheim
Beskrivelse: Lan Na er en autentisk thairestaurant i Trondheim sentrum. Siden 2018 har vi hatt fokus på å gi våre gjester en budsjettvennlig, autentisk thaimatopplevelse. Vi bruker asiatiske råvarer av høy kvalitet, og maten vår tilberedes av dyktige kokker med flere tiårs erfaring innen thailandsk mat. Velkommen!
Anmeldt 10. september 2021 via mobile enheter

Maten var god. Spurte om å få ekstra sterk og det fikk vi Fantastisk service av servitør Them. Makan til service. Etter maten orket jeg ikke dessert ,men fruen ville ha. Allikevel vartet Them opp med egen dessert på huset til meg allikevel. Kommer gjerne igjen hit

Dato for besøk: september 2021
Takk, Fearless378758
kristian K, General Manager på Lan Na Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. september 2021

Hei, tusen takk for din hyggelige tilbakemelding!

Vi er veldig glad for å høre at du fikk oppleve god mat og service hos oss.

Vi gleder oss til å se deg igjen

Anmeldt 5. september 2021 via mobile enheter

Hyggelig lokaler, trivelige ansatte og meget god mat. Vi var drop inn gjester og ble møtt med et smil, fikk et fint og stort bord. Valgte en sharing forrette og bestilt ellers løst fra menyen. Maten er pent presentert, gode porsjoner og velsmakende. Anbefales!

Dato for besøk: september 2021
1  Takk, raymondn938

Hei, tusen takk for din anmeldelse!
Vi er veldig glad for å høre at du ble fornøyd med besøket hos oss, og at du likte maten vår.

Vi håper du kommer tilbake snart

Anmeldt 17. juli 2021

Fantastisk god mat !! Hadde nr 415 and og den var saftig og sprø, sausen var kanongod ! Mye mat for pengene, anbefales !!

Takk, Martemellingen
kristian K, Daglig leder på Lan Na Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. juli 2021

Hei,

tusen takk for din tilbakemelding! Det er veldig hyggelig å høre at du ble fornøyd med maten vår. Vi håper du ønsker å kome tilbake en annen gang.

Anmeldt 14. juli 2021 via mobile enheter

Helt fantastisk mat og smaker! Rotet veldig med bestillingen vår og vinen kom ikke før hovedrett. Men vi anbefaler denne restauranten sentralt i Trondheim sentrum

Takk, tonea710
kristian K, Daglig leder på Lan Na Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. juli 2021

Tusen takk for din anmeldelse! Vi er veldig glad for at du ble fornøyd med maten hos oss.

Vi har opplevd litt flere kunder enn forventet den siste tiden, og derfor var det litt mye å gjøre for servitørene våre. Beklager dette! Tilbakemeldinger som denne hjelper oss å planlegge bemanningen vår bedre fremover.

Vi håper du ønsker å komme tilbake en annen gang

Anmeldt 6. juli 2021 via mobile enheter

Spiste nyyydelig krispi and meg fantastisk god hjemme laget saus ,min kone spiste Egge salat som også var utrolig god blid koslig servitør vi kommer tilbake

Takk, wegar_2015
kristian K, Daglig leder på Lan Na Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. juli 2021

Hei!

Tusen takk for at du tok deg tid til å skrive en anmeldelse!
Det er veldig hyggelig å høre at du ble fornøyd med besøket hos oss. Velkommen tilbake :)

Reisende som så på Lan Na Restaurant, så også på

Trondheim, Trondheim
Trondheim, Trondheim

Har du vært i Lan Na Restaurant? Del dine erfaringer!