Kul plass

Har vært her noen ganger med min sønn på 11. Kjempekult sted! Virkelig artig for både meg og 11... les mer

Anmeldt 12. februar 2020
Monalisa333
Hommelvik, Norge
Øl å golf 👌🏻

Anmeldt 13. juli 2019
Petterjorgen
Sandvika, Norge

De mest populære turene og aktivitetene i og rundt Trondheim
Alternativ Trondheim
51 anmeldelser
Anmeldt 21. juli 2019 via mobile enheter

Kul plass med mye god øl og minigolf. Kunne gjerne vært flere enn 12 baner. God service og rent lokale.

Takk, OyvindAls
Anmeldt 13. juli 2019 via mobile enheter

Noe annerledes å gøy. Kommer sikkert tilbake for å forbedre minigolfferdighetene med promille tipptopptommelopp

Takk, Petterjorgen
Anmeldt 4. juli 2019 via mobile enheter

For en herlig plass med Golf å Øl også videre for en plass så æ har vert der 3 ganger så dette e flott

Takk, juliansommer97
Anmeldt 13. mars 2019

Kult konsept. Bra med folk. Ok priser og hyggelig betjening. Passer for alle som vil finne på noe litt annerledes. Kommer definitivt tilbake.

Dato for opplevelse: februar 2019
Takk, HenrikSalv
Anmeldt 21. januar 2019

Var innom der med en stor gruppe. Må jo si at det var kult med øl og minigolf. Artige baner og god bar.

Dato for opplevelse: november 2018
Takk, Steinar M