“Middag”
Anmeldelse av Wood Pizza

Wood Pizza
Vurdert som nr. 134 av 331 Restauranter i Trondheim
Anmeldt 4. september 2019 via mobile enheter

Desidert den beste pizzaen,tynn sprø bunn,gode råvarer,passe med topping/fyll,God smak med vedfyrt ovn. Trivelig betjening,uformelt,hyggelig lokale. Anbefales

Dato for besøk: september 2019
Takk, 895gretev

Anmeldt 31. august 2019 via mobile enheter

Smakte 5 pizzaer fra en original meny. Topp råvarer, dedikert kokk, vedfyrt pizzaovn. Hyggelig personale og kult lokale. Moderate priser. Vel verdt turen opp fra sentrum!

Takk, vemundp2019
Anmeldt 18. august 2019

Pizza med pepperoni stekt i vedfyrt pizzaovn. Nydelig. Calzone og med ost og spekeskinke var også god. Veldig tynn og sprø bunn. Anbefales

Takk, HeidiBuh
Anmeldt 1. august 2019

Kjempegod pizza og softis! Trivelig og blid betjening
Vært der flere ganger og kommer igjen.
Har også spist lunsj og parma sandwich . Knall god

Takk, VibekeK4
Anmeldt 24. juli 2019

Skulle kjøpe pizza margarita og en 0,33L brus. Betalte hele 144 kr. Vennen min som bestilte før meg fikk et lite skilt med et tall på for å ta med til bordet. Jeg fikk ikke en, men tenkte at det var sikkert fordi vi skulle sitte på samme bord. Deretter gikk vi til bordet og ventet. Etter en stund gikk vi for å spørre når brusen skulle komme, og damen bak disken sa at man måtte kjøpe det i disken. «åja, trodde det skulle komme til bordet», sa jeg også gikk og hentet en brus og begynte å gå. Da sa hun at jeg måtte betale for brusen. Jeg forklarte på nytt at jeg trodde det skulle komme til bordet. Hun så forvirret ut. Jeg viste henne på dnb appen at jeg nettop har betalt her. Deretter gikk jeg til bordet. Vennen min fikk pizzaen sin mens jeg ventet. Da servitøren kom med en til pizza, sa jeg at det var til meg, men det viste seg å være pizzaen til kompisen min som bestilte en stund etter meg. Jeg forklarte at jeg også hadde bestilt en pizza rett etter vennen min som snart var ferdig med sin pizza. Jeg sa også at jeg ikke fikk et skilt med tall på. Hun sa at det bare var 2 pizzaer som var bestilt, og hevdet at bare 2 stykker hadde betalt for pizza. Jeg måtte da vise dnb appen igjen for å vise at jeg hadde betalt. Det måtte også mine 2 andre venner. Da jeg endelig fikk pizzaen min, var den helt ok. Kort oppsummert, de prøvde å få meg til å betale 2 ganger for brusen og pizzaen, lang ventetid, helt ok mat og ikke verdt pengene!

Dato for besøk: juni 2019
Takk, amaleon8

Reisende som så på Wood Pizza, så også på

Trondheim, Trondheim

Har du vært i Wood Pizza? Del dine erfaringer!