“Tja”
Anmeldelse av Wood Pizza

Wood Pizza
Vurdert som nr. 115 av 294 Restauranter i Trondheim
Anmeldt 3. juli 2020 via mobile enheter

Stakk innom for lunch og det var bra med folk i restauranten. Fint sted som gav et godt førsteinntrykk. Fikk meny når vi kom inn og etter å ha studert den bestilte vi pizza ved disken. Maten kom veldig raskt. FOR raskt skulle det vise seg da pizzaen ikke var ferdigstekt. Den var halvrå i midten og ble seigere og seigere mens vi spiste. Synd for smaken var bra og den så også bra ut. Derfor tja...

Takk, SivertArneSelvli

Anmeldt 2. mai 2020 via mobile enheter

Virkelig god mat og god service!
Vi kjøpte wood hamburger i dag, har kjøpt pizza her tidligere og også den er nydelig på smak!
Veldig trivelig atmosfære, anbefales på det varmeste!

Dato for besøk: mai 2020
1  Takk, elisabethh267
Anmeldt 6. februar 2020 via mobile enheter

Har aldri før spist en pizza jeg har blitt rørt av! Og av alle ting en «asparges vegetar-pizza». Helt fantastisk! Veldig trivelig kokk/personell.

Dato for besøk: februar 2020
1  Takk, illustra2r
Anmeldt 23. januar 2020 via mobile enheter

Den beste pizzaen æ har smakt i Trondheim helt fantastisk god mat, og god service,, blir å dra hit igjen neste gang

Dato for besøk: januar 2020
1  Takk, Tour30859227906
Anmeldt 30. desember 2019 via mobile enheter

Spennende pizzameny med gode klassikere og flere spennende nyskapninger. Vegetarvennlig. Barnevennlig.

Dato for besøk: desember 2019
1  Takk, torkbue

Reisende som så på Wood Pizza, så også på

Trondheim, Trondheim

Har du vært i Wood Pizza? Del dine erfaringer!