“Helt OK”
Anmeldelse av Wood Pizza

Wood Pizza
Vurdert som nr. 114 av 287 Restauranter i Trondheim
Anmeldt 24. juli 2020 via mobile enheter

Dro hit etter en shoppingrunde med en venninne, vi begge gikk for pizza parma samt dressing. Ventetiden var lang, og når pizzaen endelig kom måtte vi vente ytterlige 10 min ekstra for bestikk og dressing. Har smakt bedre pizza andre steder i byen, helt ok opplevelse.

1  Takk, Malin O

Anmeldt 3. juli 2020 via mobile enheter

Stakk innom for lunch og det var bra med folk i restauranten. Fint sted som gav et godt førsteinntrykk. Fikk meny når vi kom inn og etter å ha studert den bestilte vi pizza ved disken. Maten kom veldig raskt. FOR raskt skulle det vise seg da pizzaen ikke var ferdigstekt. Den var halvrå i midten og ble seigere og seigere mens vi spiste. Synd for smaken var bra og den så også bra ut. Derfor tja...

Takk, Sivert Arne S
Anmeldt 2. mai 2020 via mobile enheter

Virkelig god mat og god service!
Vi kjøpte wood hamburger i dag, har kjøpt pizza her tidligere og også den er nydelig på smak!
Veldig trivelig atmosfære, anbefales på det varmeste!

Dato for besøk: mai 2020
2  Takk, elisabethh267
Anmeldt 6. februar 2020 via mobile enheter

Har aldri før spist en pizza jeg har blitt rørt av! Og av alle ting en «asparges vegetar-pizza». Helt fantastisk! Veldig trivelig kokk/personell.

Dato for besøk: februar 2020
1  Takk, illustra2r
Anmeldt 23. januar 2020 via mobile enheter

Den beste pizzaen æ har smakt i Trondheim helt fantastisk god mat, og god service,, blir å dra hit igjen neste gang

Dato for besøk: januar 2020
1  Takk, Tour30859227906

Reisende som så på Wood Pizza, så også på

Trondheim, Trondheim

Har du vært i Wood Pizza? Del dine erfaringer!