“Kommer alltid tilbake”

Kjøkken: Norsk, Hurtigmat
Middagsalternativer: Uteservering
Middagsalternativer: Uteservering
Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

Beste plassen på solsidenrekka - her har du god atmosfære og stemning fra start til slutt. Har vært trofast til denne plassen i flere år nå og har tatt med flere av vennene mine hit samt familie. Musikken bygger seg opp på kvelden og drinkene er fantastiske. Må ikke glemme de ansatte: de vært der i flere år, de er et velfungerende team som er raske og trivelige!

Anbefaler å prøve drinken Pasjonsfrukt Martini også dra innom på søndager når det er Cavasøndag!

Dato for besøk: april 2019
1  Takk, Malin O

Anmeldt 12. august 2018 via mobile enheter

Sure servitører, satt der flere timer, men spurte ikke en gang om vi ville ha mer å drikke eller noe å spise.

Dato for besøk: august 2018
Takk, Kjersti F
Anmeldt 1. august 2018 via mobile enheter

som er lik de andre barer i området. Hyggelig uteservering og betjening, men drinkene blir her også servert med mye is og lite innhold

Dato for besøk: august 2018
Takk, larsj898
Anmeldt 2. august 2017

Ruslet i solen for å finne et sted å spise lunsj. Mannen min falt for blåskjell og jeg tok kreolsk pasta, vi angret ikke et sekund. Svært velsmakende. Anbefales. Uformelt og koselig og sentralt.

Dato for besøk: juli 2017
Takk, lkjaerstad
Anmeldt 30. juni 2017 via mobile enheter

Møtte en hyggelig ansatt som gav meg et flott bord på stedets uteservering. Krg bestilte stedets signatur burger og et glass øl. Burgere kom med chilli og fries- veldig velsmakende og med de ekstra chilli jeg bestilte et meget godt måltid, anbefaler denne burgeren

Dato for besøk: juni 2017
Takk, 799espenh

Reisende som så på barmuda, så også på

Trondheim, Trondheim

Har du vært i barmuda? Del dine erfaringer!