“Ikke kast bort pengene dine”
Anmeldelse av barmuda

barmuda
Vurdert som nr. 236 av 298 Restauranter i Trondheim
Kjøkken: Norsk, Hurtigmat
Middagsalternativer: Uteservering
Middagsalternativer: Uteservering
Anmeldt 19. september 2021

Forferdelige vakter. De kaster deg ut bare for å få inn flere folk og gidder ikke vurdere å slippe deg inn hvis du er gutt. Dersom du er jente er det null problem da, kos deg!

Dato for besøk: september 2021
Takk, 153herman

Anmeldt 19. september 2021 via mobile enheter

Vi oppførte oss eksemplarisk, fikk null advarsler. De var ikke velkomne, kom med beskyldninger som ikke var sanne. Grei mat med elendig kundeservice

Dato for besøk: september 2021
Takk, idunnstabell
Anmeldt 26. juli 2021 via mobile enheter

Vi ble møtt av ei relativt sur dame. Vi hadde fått tilsnakk før 60 sekunder hadde gått.
Bestilte Cæsarsalat. Det var kun noen slitne og faktisk noen misfarget salatblader, noen FÅ skiver kylling. Masse krutonger, LITT dressing muligens noe pulverisert ost. Jeg sa at jeg trodde det skulle være bacon med i Cæsarsalat til «damen» Da svarte hun at det var ekstrabestilling !
Min mann bestilte hamburger og chips. Han presiserte at det var viktig å få uten paprika. Chipsen svømte i grillkrydder (det har MASSE paprika) Han fikk ny chips etter resten av maten var spist.

2  Takk, 662wencheh
Anmeldt 6. september 2020 via mobile enheter

Var innom for en matbit med kona. Ble sittende i en time å vente på maten selv om det var skrinnt med folk. Utrolig, men sant. Måtte gå inn for å se om det var fullt, men det var det ikke. Smådaff pils (0.6 Heineken).
Maten var god. Skjønner ikke at servitører kan være så lite interessert i kundene. Kort og likegyldige. Det ble ikke mye tips av det.

Dato for besøk: september 2020
Takk, 659espenf
Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

Beste plassen på solsidenrekka - her har du god atmosfære og stemning fra start til slutt. Har vært trofast til denne plassen i flere år nå og har tatt med flere av vennene mine hit samt familie. Musikken bygger seg opp på kvelden og drinkene er fantastiske. Må ikke glemme de ansatte: de vært der i flere år, de er et velfungerende team som er raske og trivelige!

Anbefaler å prøve drinken Pasjonsfrukt Martini også dra innom på søndager når det er Cavasøndag!

Dato for besøk: april 2019
1  Takk, malinkio

Reisende som så på barmuda, så også på

Trondheim, Trondheim

Har du vært i barmuda? Del dine erfaringer!