Veldig kjekt for alle

Fantastisk kjekk opplevelse! Vi var en organisasjon med unge voksne i alderen 18-35 år. 20... les mer

Anmeldt 13. september 2021
BareMeg
Røyken, Norge
Morsomt

Impulsivt besøk som var utrolig morsomt og frustrende😀 Vi hadde med to gutter på 7 og 10 som begge... les mer

Anmeldt 4. juli 2021
hhhhhhhr
Nordfjordeid, Norge

De mest populære turene og aktivitetene i og rundt Trondheim
Alternativ Trondheim
53 anmeldelser
Slegding og trikketur
2 anmeldelser
Trondheim bytur
16 anmeldelser
Anmeldt 21. juli 2020 via mobile enheter

Vi var fire personer som var inne i rommet, og vi klarte å løse det med noen få sekunders klaring. Det er utfordrende på en morsom måte. Kan anbefales.

Dato for opplevelse: juli 2020
1  Takk, 35matildem
Anmeldt 11. juni 2020 via mobile enheter

Dette var en dritgøy opplevelse, og noe jeg anbefaler alle! Vi var 4 stykker, to par, som løste det rommet vi hadde. Dette var ganske passe. To av oss hadde aldri gjort det før heller, men vi fikk god opplæring og instruktøren forklarte godt hva som skjedde. Når de får nye rom kommer vi helt klart tilbake.

Dato for opplevelse: juni 2020
Takk, alexandere727
Anmeldt 15. januar 2020

Veldig clean og profesjonelt sted, og givende puzzles
Vi var tre stykk, og det var akkurat nok. 2stk med bra teamwork funker sikkert, helst ikke mer enn 5stk

Dato for opplevelse: januar 2020
1  Takk, ragnarte
Anmeldt 6. januar 2020

Vi var 6 stk som prøvde oss for første gang. Vi fikk to rom, dette var et medium vanskelig oppdrag. Det er noe av det morsomste jeg har vært med på! Vi ble positivt overrasket alle 6. Kjempeservice, god gjennomgang av hva som skulle foregå og all info vi kunne trenge ellers! Oppgavene var akkurat passe vanskelige, og best av alt, de vi ikke klarte, fikk vi gjennomgang på etter at tiden var ute. Vi kunne med fordel fått 15 minutter mer... Vi skal definitivt tilbake!

Dato for opplevelse: desember 2019
Takk, Nyestederergull
Anmeldt 2. desember 2019 via mobile enheter

Var her med et selskap på 18 stk. Fikk alle rommene. 2 innbrugg og 2 flukt. Melde fra i god tid på forhånd. Fikk førsteklasses kundeservice. Flinke folk som jobbet der. Alle deltagerne var veldig fornøyde. Spennende rom. Vi bestilte litt ekstra med frukt og div. Fikk masse godt å spise av frukt og nøtter, samt drikke. Meget fornøyd. Anbefales på det sterkeste!

Dato for opplevelse: desember 2019
Takk, mariusk585