Må oppleves

Veldig gøy og utfordrende rom! Personalet var svært behjelpelig og hyggelige. Særlig han med svart... les mer

Anmeldt 17. juni 2022
annalh95
Bursdagsfeiring på escaperoom

Vi feiret 14års bursdag. Veldig bra opplegg med eget rom for spising av kake og artig escaperoom... les mer

Anmeldt 6. juni 2022
778iskrap

De mest populære turene og aktivitetene i og rundt Trondheim
Alternativ Trondheim
61 anmeldelser
Slegding og trikketur
2 anmeldelser
Anmeldt 4. juli 2021 via mobile enheter

Impulsivt besøk som var utrolig morsomt og frustrende Vi hadde med to gutter på 7 og 10 som begge syntes det var veldig spennende! Morsomt for både småbil store! Takk for oss, vi kommer gjerne tilbake en annen gang.

Dato for opplevelse: juni 2021
Takk, hhhhhhhr
Anmeldt 21. juni 2021 via mobile enheter

Vi hadde utdrikningslag for vår venninne, og dette var et superbra opplegg! Vi fikk et eget rom der det var dekt opp med masse snacks og drikke. Siden dette var et lukket arrangement fikk vi også lov til å ha med oss alkohol Verten vår var helt fantastisk, og veldig engasjert. Spillet var kjempegøy, vanskelig å litt skummelt Anbefaler dette på der varmeste

Dato for opplevelse: juni 2021
Takk, TonjeS60
Anmeldt 15. desember 2020

Vi var 4 jenter, derav 3 som prøvde det for første gang. Utrolig bra konsept! Det var skrekkblandet fryd

Dato for opplevelse: desember 2020
Takk, 222alisen
Anmeldt 20. september 2020

Vært kjempebra. Vi var 4 stk som prøvde escape hunt får første gang. Var en morsom time hvor alle syns det var morsomt å utfordrende, Men morsomt selv om man ikke kommer seg ut i tide.
Dette anbefales!!!

Dato for opplevelse: september 2020
Takk, R8328IJjonass
Anmeldt 8. september 2020

Vi var 4 stk som prøvde Escape Hunt for første gang. Vi ble godt tatt i mot av en hyggelig dame som forklarte konseptet og forskjellige regler godt. Deretter ble vi sendt inn i to rom, og eventyret startet! Det var kjempemorsomt og utrolig spennende! Anbefaler alle å prøve dette stedet, med denne opplevelsen! Vi ble kjent med hverandre på en ny måte, i forhold til hvordan vi måtte samarbeide for å klare de forskjellige gåtene/utfordringene og i forhold til hvordan vi alle måtte tenke sammen! Utrolig bra opplevelse! :)

Dato for opplevelse: august 2020
Takk, Mkobber