Anbefales!

Ble tatt imot av hyggelig og kunnskapsrik betjening. 10/10 for hygiene på rom og tank. Rolig og... les mer

Anmeldt 10. mars 2021
thomafjo
Par Floating

A N B E F A L E S! Var en annerledes opplevelse og ligge vektløs å flyte. Veldig avslappende. Låg... les mer

Anmeldt 11. juli 2020
lockoutkbclub
Sunndalsøra, Norge

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Trondheim
Alternativ Trondheim
53 anmeldelser
Trondheim bytur
14 anmeldelser
Anmeldt 29. januar 2019 via mobile enheter

Hyggelige ansatte, avslappende lokale og en helt ut av deg selv opplevelse. Dette er en meget undervurdert form for selvterapi. Ga meg en helt fantastisk følelse etter at jeg hadde floatet, glemmer alle tanker og får slappet av på en helt fantastisk måte! Anbefales på det sterkeste!!

Takk, christianm123456
Anmeldt 29. januar 2019 via mobile enheter

Noe helt utenom det vanlige. Anbefales en hver som trenger å slappe av og å koble helt ute. 10/10. Servicen er upåklagelig.

1  Takk, Besart V
Anmeldt 20. januar 2019 via mobile enheter

Veldig fin og avslappende opplevelse! Veldig fine lokaler og god informasjon og service. Anbefales videre

Takk, Elisbe
Anmeldt 20. januar 2019 via mobile enheter

Fine lokaler, veldig god service og informasjon før floatingen. Rett og slett en veldig bra opplevelse!

Takk, Erlenkle
Anmeldt 20. januar 2019 via mobile enheter

Helt nydelig opplevelse hos bare flyt! Fantastiske lokaler. God service med bra informasjon før min flyt. Anbefales sterkt.

Takk, Even H