Herlig avslappende!

Moderne og rene lokaler. Hyggelige ansatte. Ble tatt godt vare på. Hadde bestilt floating og... les mer

Anmeldt 21. mai 2022
652_ysteini
Melhus, Norge
Imponerende og profesjonellt

Beliggende sentralt i Fjordgata i Trondheim sentrum. Hyggelig mottakelse og god innføring i... les mer

Anmeldt 28. april 2022
StianTRD
Trondheim, Norge

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Trondheim
Alternativ Trondheim
61 anmeldelser
Trondheim bytur
28 anmeldelser
Anmeldt 19. februar 2020 via mobile enheter

Veldig annerledes alt annet jeg har opplevd innen velvære, og helt fantastisk! Anbefales på det varmeste.

Dato for opplevelse: februar 2020
Takk, 536kristinab
Anmeldt 10. november 2019

Å floate var noe helt annerledes fra alt jeg har gjort før. Det var en unik opplevelse jeg sterkt vil anbefale å prøve ut, også kombinert med massasje i etterkant

Dato for opplevelse: november 2019
Takk, majaostnor
Anmeldt 2. november 2019

Vil på det sterkeste anbefale floating hos Bare Flyt Trondheim! Fungerer helt optimalt som terapi for både kropp og sjel Som gravid i siste trimester var dette helt fantastisk som avlastning til kroppen Også trivelig og super service!

Takk, Margrete M
Anmeldt 20. oktober 2019

Anbefales varmt av en over gjennomsnittet stresset student, med under gjennomsnittet god økonomi. Her får du en fin og annerledes opplevelse som smaker mer enn det koster, med hyggelig personal og utmerket service! Det har blitt gjentatt fire-fem ganger så langt.

1  Takk, IdaMarieE3
Anmeldt 7. oktober 2019

ble møtt av en hyggelig betjening. Det var et flott lokale med en veldig fin atmosfære og ikke minst en veldig bra float.

Takk, roddern