Nydelig Sightseeing Tur på Nidelva og Trondheimsfjorden

Nydelig Sightseeing Tur på Nidelva og Trondheimsfjorden, sammen med moder'n, som storkoste... les mer

Anmeldt 27. juni 2020
Nils-Rune T
Trondheim, Norge
Fantastisk Tur

Anmeldt 4. september 2019
Nils-Rune T
Trondheim, Norge

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Trondheim
Alternativ Trondheim
53 anmeldelser
Slegding og trikketur
2 anmeldelser
Trondheim bytur
16 anmeldelser
Anmeldt 28. juni 2020

Nydelig Sightseeing Tur på Nidelva og Trondheimsfjorden,
sammen med moder'n, som storkoste seg.
skipperen, kunnskapsrike Ronja beriket oss med Trondheim historie.
Anbefales.

Dato for opplevelse: juni 2020
Takk, Nils-Rune T
Anmeldt 4. september 2019

En nydelig reise i Trondheims kanaler. Proffesjonelt guidet av nydelige Amanda om gammel og ny Trondheims historie. Amanda kan synge også. "Nidelven stille, så vakker du er"
Fantastisk. Turen ga meg masse positiv energi. Terningkast 6. Tusen Takk for Turen.

Dato for opplevelse: august 2019
2  Takk, Nils-Rune T
Anmeldt 7. august 2019 via mobile enheter

En båttur med mye informasjon om Trondheim med på kjøpet. Sakte fart i kanalen, god tid til å ta mange bilder av bryggerekka. Amanda fortalte om Trondheim underveis og vi fikk til og med noen strofer fra Nidelven, stille og vakker.

Turen inkluderer også en liten bit ut i fjorden, vær obs på det, så litt varmere klær kan være kjekt, skjerf til halsen er smart. Men ellers er det pledd ombord og skulle det komme regn finnes visst regnponcho til låns.

Skulle gjerne vært med på en solnedgangstur, men det må bli en annen gang

Dato for opplevelse: august 2019
1  Takk, Cassandra N
Anmeldt 31. juli 2019 via mobile enheter

Flott tilbud av modig dame med god kunnskap og vakker båt. Dette er den beste måten å se byens vannveier på, uten tvil !

Dato for opplevelse: juli 2019
2  Takk, EbbaR
Denne anmeldelsen ble oversatt fra Engelsk. Vis original
Anmeldt 22. april 2019

Vi dro på Sightseeing cruise nedover elven Nidelva og ut på fjorden og likte det! Vi hadde en fantastisk utsikt over byen og kapteinen var en fin guide. Hun er veldig kunnskapsrik og forteller deg interessante ting om byen, Norge generelt og hennes båt. Hun er også veldig snill og svarer på alle spørsmål du måtte ha.
Båten er ganske liten, så du kan virkelig føle bølgene; ) Husk dette om du ikke er komfortabel på vannet.

1  Takk, 147noraw
Denne anmeldelsen er den subjektive meningen fra et Tripadvisor-medlem og ikke fra TripAdvisor LLC.Opprinnelig sendt inn på Engelsk på www.tripadvisor.de. Vis original